پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: شهید سردار سلیمانی اسوه و الگوی جهاد در خطوط مقدم بود و در این راه چند بار تا مرز شهادت پیش رفت و اقدام خباثت آمیز و تروریستی آمریکای جنایتکار بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفظل مصطفایی، صبح امروز در جلسه با مسئولین پایگاه بسیج طلاب مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد گفت: اقدام خباثت آمیز و تروریستی آمریکای جنایتکار بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی از برجسته ترین و  مقتدرترین  فرماندهان دفاع مقدس بود و در بیشتر عملیات ها و نبردهای مهم برای بیرون راندن دشمن حضوری فعال و تاثیرگذار داشت و کمتر عملیاتی بود که نام این شهید والا مقام در حماسه آن ثبت نشده باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی یک نیروی اعتقادی، ارزشی و ولایتی بود و همیشه اخلاص خود را در میدان عمل نشان می داد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های مردمی که شهید سلیمانی به خوبی در دوران دفاع مقدس از آن استفاد ه کرده بود در کشورهای سوریه و عراق به کار گرفت و با استفاده از ظرفیت های به  دست آمده، به کمک این دو کشور شتافت.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: ولایتمداری سردارسلیمانی زبانزد عام و خاص بود و در همه مقاطع پشت سر ولایت و نظام ایستاده بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: شهید سردار سلیمانی اسوه و الگوی جهاد در خطوط مقدم بود و در این راه چند بار تا مرز شهادت پیش رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha