جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه طلاب قروه و کامیاران با حضور حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با شهادت سردار سلیمانی نیروهای مقاومت عراق، لبنان، سوریه، یمن و دیگر کشورهای منطقه درصدد انتقام از آمریکا هستند و دیگر هیچ جایی در این منطقه برای آمریکایی ها امن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار داشت: ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین افراد دنیا نشان از تاثیرگذار بودن این شخصیت در جهان داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از افتخاراتش همین شهادتش به دست این جنایتگران بود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ترامپ آنچنان از سردار سلیمانی ترس به دل داشت که بزدلانه دستور ترور این بزرگمرد مبارزه با تروریسم را داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: ملت ایران و حتی مردم سوریه، عراق و... پس از اطلاع از این ترور همگی متاثر شدند، زیرا خود را مدیون جانفشانی های این سردار بزرگ می دانند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آمریکا به دلیل جنایاتی که در چند سال گذشته در منطقه انجام داده به همه نشان داده که خود آنان تروریسم هستند و تمام ادعاهایی که مبنی بر مبارزه با تروریسم داشتند یک دروغ بزرگ بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های انسان های بزرگ این است که همچنان که حیاتشان تاثیرگذار است، شهادتشان نیز اینگونه می باشد و نقش این سردار بزرگ در منطقه جایگاه وی را پس از شهادتش دوچندان خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی نیروهای مقاومت عراق، لبنان، سوریه، یمن و دیگر کشورهای منطقه  درصدد انتقام از آمریکا هستند و دیگر هیچ جایی در این منطقه برای آمریکایی ها امن نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی از نظر ابعاد شخصیتی، فردی مومن، ولایتمدار، با اخلاص و... بودند و در عین حال تواضع عجیبی داشتند و نقش وی در جهان اسلام به حدی بود که جهان کفر از وجود ایشان هراس بزرگی به دل داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha