پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ شاگردان آیت الله شیخ محسن اراکی، شهادت سرداران دلیر اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله) و ملت‌های مسلمان و مجاهد ایران و عراق و همه آزادگان جهان و همچنین خانواده این شهیدان بزرگ تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت شاگردان آیت الله اراکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلاً

خبر شهادت جانسوز و مظلومانه سردار رشید اسلام، سرباز امت و ولایت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانیِ عزیز و تعدادی از همراهان فداکارش خصوصا فرمانده رشید، جناب ابومهدی المهندس به دست نیروهای تروریستِ آمریکای جنایتکار اندوهی جانکاه بر قلب همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان بر جای گذاشت.

این عاقبت نیک و سرنوشت زیبا برای عموم کسانی که این مجاهد مخلص را می‌شناختند قابل پیش‌بینی بود و بی‌تردید جز ردای زیبای شهادت، جامه‌ی دیگری برازنده او نبود.

اما آمریکای مستکبر و نیروهای جانی او و همچنین رژیم غاصب صهیونیسم باید از هم‌اکنون خود را آماده دریافت ضربات سهمگین جبهه مقاومت و در راس آن ایران اسلامی کند.

ان‌شاءالله خداوند متعال ثمره‌ی خون مطهر این مجاهد نستوه را آزادی همه مسلمانان و بیرون راندن آمریکای جنایتکار از منطقه قرار بدهد.

شاگردان آیت الله شیخ محسن اراکی، شهادت سرداران دلیر اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله) و ملت‌های مسلمان و مجاهد ایران و عراق و همه آزادگان جهان و همچنین خانواده این شهیدان بزرگ تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

شاگردان آیت الله اراکی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha