جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: به سازمان بسیج رسانه کشور پیشنهاد می کنم که به چند زبان بین المللی کمپین «#ما سلیمانی هستیم» گسترش دهند تا آمریکا بداند اگر یک سلیمانی را از ما گرفت، اما میلیون ها سلیمانی به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور، در مصلی جمعه بوشهر اظهار داشت: یکی از بزرگترین خصوصیات های شهید سردار سلیمانی این بود که در همه حالت خود را مطیع رهبری می دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: سردار سلیمانی نمادی کامل از مطیع امر ولایت بودند که باید به عنوان یک الگو پیش روی همه دوستداران ولایت قرار گیرد.

وی افزود: سردار سلیمانی تمام وجودش خدا بود و با تمام توان در مقابل تهاجمات بیگانگان و مزدوران داخلی مقاومت کرد و خداوند نیز این چنین رحمت و برکتش و عزت الهی را نازل کرد؛ تمام حرکات او فرا دنیایی بود.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: شهادت این سردار بزرگ در پی خود پیروزی بزرگ در پی خواهد داشت و غرب بداند که هزاران سردار سلیمانی ظهور خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: به سازمان بسیج رسانه کشور پیشنهاد می کنم که به چند زبان بین المللی کمپین «#ما سلیمانی هستیم» گسترش دهند تا آمریکا بداند اگر یک سلیمانی را از ما گرفت، اما میلیون ها سلیمانی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه ولایتمداری از ویژگی های بارز و برجسته سردار سلیمانی بود گفت: نیاز است این چنین، این اسطوره انقلابی را به جهان اسلام معرفی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha