سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بصیری

بصیری گفت: دشمنان بدانند که روز انتقام نزدیک است و به زودی سیلی سختی از نظام اسلامی و جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مسعود بصیری، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور در بوشهر اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی تاکنون پایدار مانده صرفا به دلیل حضور گسترده مردم در پای این انقلاب بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشوری افزود: این ایستادگی را شهدای عزیز به خوبی به ما اعلام کردند که با کنار گذاشتن وابستگی های خود بر آرمان هایشان که برگرفته از آرمان های امام امت و مقام معظم رهبری است، ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: طبیعی است که شهدا به عنوان انسان های زمینی دارای وابستگی های مادی به زندگی هم بودند اما صرفا به واسطه اعتقادتشان و سربلندی این نظام الهی، از این وابستگی ها گذشتند تا به ما درس صبر و ایستادگی بر مشکلات ارائه دهند.

بصیری ادامه داد: ایستادگی به معنای نشستن و منتظر بودن برای یک اتفاق نیست، بلکه صبر و تحمل و از خودگذشتگی برای ماندگاری یک آرمان است که شهیدان آن را به خوبی معنا کردند.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مجاهدت های مختلف این شهید بزرگوار در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی در راه ایران و اسلام قابل فراموشی نیست.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ادامه داد: اگر چه امروز حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست، اما هزاران حاج قاسمی در این کشور پرورش یافته که هر کدام سفیرانی ارزنده برای ادامه راه این شهید بزرگوار هستند.

بصیری گفت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که روز انتقام نزدیک است و به زودی سیلی سختی از نظام اسلامی و جبهه های مقاومت دریافت خواهند کرد.

سردار سلیمانی شیوه مقاومت را تبدیل به یک مکتب کرد

بیژن نوباوه  هم در این مراسم اظهار داشت: سردار سلیمانی شیوه مقاومت را تبدیل به یک مکتب کرد .

وی افزود: آمریکا از توپ و تانک ما نمی ترسد بلکه از ایدئولوژی ما می ترسد که نمونه بارز آن سردار قاسم سلیمانی با آن مکتب ناب مبارزاتی و مقاومتش بوده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب و مکتب ما با تاسی از تربیت دینی به جایگاهی در عرصه بین الملل رسیده که از هیچ قدرت پوشالی در منطقه و جهان هراسی ندارد.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز متدینی بود که البته هزاران هزار سرباز به مانند ایشان در کشور وجود دارد.

نوباوه گفت: در بحث فرجام نافرجام دیدیم که پنح عضو شورای سازمان ملل که دارای حق وتو و  ۸۵ درصد سرمایه دنیا بودند چگونه در مقابل کشور ما قرار گرفتند که نشان می دهد که چقدر کشور ما در عرصه بین الملل قدرتمند است.

این فعال رسانه ای عنوان کرد: ما با داشتن یک ایمان الهی، قدرت برتر دنیا هستیم و آن چیز که امروز باید برای ما مایه مباهات باشد این است که روحیه مبارزاتی و مقاومت در هر ایرانی جاری است.

نوباوه بیان کرد: اسلام انقلابی شما مردم هستید که تا زمانی که به آرمان های الهی و انقلاب پایبند باشید پیروز هر میدان خواهید بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha