پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان در پیامی آورده است: شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، مالک اشتر زمان، سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به مناسبت شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی، مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان طی پیامی، شهادت سردار سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب تبریک و تسلیت گفت:
بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (آل عمران،169)

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، مالک اشتر زمان، سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد .

این مرد بزرگ که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم آمریکایی به یاران شهیدش پیوست . او مردی بزرگ و کم نظیر و بسیار آگاه بود که نام او در تاریخ اسلام و جهان به عنوان سرداری بزرگ، باقی خواهد ماند .

جنایت بزدلانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن این شهیدعزیز بار دیگر ثابت کرد که دشمن از هیچ‌گونه عمل ناجوانمردانه‌ای برای جلوگیری از استقلال و سعادت ملتهای منطقه دریغ نمی‌کند.

مدیریت حوزه  علمیه خواهران استان همدان، شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، یاران و همرزمانش و عموم هموطنان عزیز تسلیت عرض می‌نماید.

از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مسئلت داریم و  بر ادامه راه ایشان تا نابودی باطل و پیروزی حق تأکید می نماییم  و تا آخرین قطره خونمان راه این سردار بی نظیر را ادامه خواهیم داد. راهش پررهرو باد .

مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha