جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بسترسازی برای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان امروز در نشستی با مبشرین فرهنگی شهرستان‌های مریوان و سروآباد اظهارداشت: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بسترسازی برای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: امروز باید با استفاده از علم روز و وسایل ارتباط جمعی کار ترویج و تبلیغ دینی را به خوبی انجام دهیم.

این مسئول فرهنگی در ادامه بیان کرد: یکی از مواردی که همیشه آن را مدنظر داشته ایم، بحث توانمندسازی مبشرین دینی و فرهنگی بوده است.

حجت الاسلام حاتمیان ادامه داد: یکی از کارکردهای ارزشمند طرح مبشرین فرهنگی حضور و ارتباط موثر مبشرین با سازمان تبلیغات اسلامی برای برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مسائل مهم فرهنگی و دینی شهرستان‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: در تعامل و جلسات مستمر مبشرین فرهنگی باید قرائت‌های مختلف از دین بررسی شود و جریان‌های افراط گرا شناخته شود. باید بتوانیم با بهترین شیوه ممکن با جریان های افراطی برخورد داشته باشیم و بتوانیم که که استدلال های خود را به خوبی به اثبات برسانیم.

براساس این گزارش، در پایان این نشست از مبشرین فرهنگی فعال شهرستان‌های مریوان و سروآباد با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha