پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه، اساتید و طلاب استان، در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش، تصریح کردند: شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم را علیه شیطان بزرگ منسجم تر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه، اساتید و طلاب استان، در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش، تصریح کردند: شهادت حاج قاسم مردم را علیه شیطان بزرگ منسجم تر کرد و حجت را بر شیفتگان مذاکره با آمریکای خبیث به اتمام رساند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

 إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُولَئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ.( سوره مبارکه حجرات - آیه 15)

بار دیگر دست شیطان از آستین آمریکای جنایتکار در بامداد روز جمعه درآمد و در یک اقدام تروریستی مالک اشتر ولایت حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المنهدس و جمعی از همرزمان آنان را به شهادت رساند تا به قافله دوستان شهیدشان برسند.

شیرمردی که در راه اعتلای کلمه الله از دفاع مقدس گرفته تا آزادسازی شام و عراق جهت حفظ حریم اهل بیت(ع) از لوث وجود حرامیان داعش و خشنودی ولایت لحظه ای شبانه روز از پای ننشست تا اینکه گمشده خود را که جز شهادت هیچ ردایی زیبنده قامت ایشان نبود. در عتبات عالیات پیدا نمود و به دست پلیدترین افراد روی زمین به فیض عظمای شهادت رسید که خداوند متعال بواسطه خون او ماهیت شیطان بزرگ را افشاء و موجبات تقویت جبهه مقاومت را نه در جهان اسلام، بلکه در دل تمامی آزادگان جهان بوجود آورد.

ملل اسلامی همچون ملت های مظلوم عراق، سوریه، لبنان، هرگز رشادت و جانفشانی آن مرد بی نظیر در عرصه دفاع از مظلومان که استعمارگران و غاصبان قدس عزیز را به ستوه آورده بود فراموش نخواهد کرد. جلوه نمایی رزمندگان لبنان و جوانان فلسطینی و در یک کلمه پیروزی جبهه مقاومت، ریشه کنی داعش در شام و عراق، ثمره تدابیر و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی بود.

زهی خیال باطل که سران استکبار با حرکتی احمقانه به خیال خام خود توانسته اند رزمندگان جبهه مقاومت را از ادامه مسیر مبارزه با استکبار جهانی متوقف نموده بلکه  شهادت حاج قاسم مردم را علیه شیطان بزرگ منسجم کرد و حجت را بر شیفتگان مذاکره با آمریکای خبیث به اتمام رساند.

مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه، اساتید و طلاب استان، شهادت مالک اشتر ولایت و همرزمان عزیزش را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ملت انقلابی ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد که مسیر شهادت کور شدنی نیست و بر ما شاگردان مکتب امام صادق(علیه السلام) است که پاسدار و حافظ خون شهدا باشیم.

 پس از شهادت سردار بزرگ شاهد بودیم که اظهار حزن و اندوه تک تک ملت غیرتمند ایران اسلامی و آزادگان جهان با خشم فشرده از جنایت ام الفساد قرن آمریکای پلید که با این کارها بدنبال عقب اندختن زوال رژیم منحوس صهیونیستی است. قطعا خون حاج قاسم و همرزمانش از سلاح او موثرتر است و مایه تسریع در آزادی قدس عزیز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha