جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ آیین های تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشورمان، در اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان، با حضور دشمن شکن آحاد ملت انقلابی و شهید پرور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، پیکر مطهر سردار سرافراز اسلام، محبوب قلب ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، شنبه شب به ایران اسلامی منتقل خواهد شد و مردم شهرهای اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان با فرمانده جبهه مقاومت وداع خواهند کرد.

آئین تشیع پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی فردا صبح راس ساعت 7 صبح از میدان مولوی (فلکه سه گوش) در اهواز به سمت چهارراه آبادان برگزار می‌شود و پس از آن پیکر مطهر به مشهد، قم، تهران و کرمان جهت تشیع و خاکسپاری منتقل خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم باشکوه تشییع سردار سلیمانی، حضور به هم رسانده و از شخصیتی که همه دارایی خود را برای خدمت به اسلام، ایران و خوزستان همیشه مظلوم گذاشت، تجلیل و تقدیر کنند.

براساس گزارش های دریافتی، پس از وداع مردم خوزستان، پیکر سردار جبهه مقاومت به مشهدالرضا(ع) منتقل خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش در مشهد مقدس، روز یکشنبه (۱۵ دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

مراسم وداع با فرمانده شهید هم در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر خورشید هشتم برگزار می گردد و سپس پیکر مطهر به تهران منتقل خواهد شد.

همچنین در تهران نیز صبح روز دوشنبه(۱۶ دی ماه) مراسم تشییع و تجدید میثاق مردم انقلابی پایتخت با حاج قاسم عزیز برگزار می شود و سپس پیکر مطهر سرباز امت و ولایت به کرمان منتقل خواهد شد.

سردار مقاومت برای آخرین بارمیهمان قمی ها می شود

مراسم تشییع پیکر سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی ساعت 14روز دوشنبه 16دی ماه با حضور امت خداجوی قم در جوار حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تشییع می شود.

صبح روز سه شنبه(۱۷ دی ماه) نیز پیکر سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در کرمان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha