جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجمع نمایندگان طلاب و فضلا

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب ضمن بیعت و میثاق با قطره قطره خون مقدس حاج قاسم و با شعار یالثارات الحسین دشمنان را از ضربه کوبنده سپاه اسلام و سیلی محکم دست غیبی پروردگار عالم، هشدار می‌دهیم! آمریکا باید بداند این جنایت قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت سردار دل‌ها؛ حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی به این

شرح است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیزم خبیث از آستین فتنه و توطئه بیرون زد و جنایتی هولناک بر جبهه مقاومت اسلامی که به پهنای دل‌های آزادگان جهان وسعت دارد را مغموم  و داغدار نمود.

ضمن عرض تبریک و تسلیت  به مناسبت شهادت مالک اشتر و حامل نشان ذوالفقار حیدر، سردار حاج قاسم سلیمانی به پیشوای فرزانه نظام مقدس اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و امت قهرمان جبهه مقاومت اسلام ناب محمدی و خانواده معزز و معظم همه شهیدان، خاصه خانواده بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه رهبری معظم عرضه میداریم:

رهبرا امت وفادار شما هر کدام فرزندی نذر راه ظهور امام عصر حضرت بقیة الله کرده‌اند. حاج قاسم سلیمانی دیگر یک نفر نیست بلکه یک جریان برآمده از اراده فولادین راه امام و اهداف زمینه‌ساز برای ظهور مهدی آل محمد(ص) است که به فضل الهی این محور سربلند بزودی موجب محو اسرائیل از صفحه گیتی و از هم پاشیدگی آمریکا خواهد بود.

ما ضمن بیعت و میثاق با قطره قطره خون مقدس حاج قاسم و با شعار یالثارات الحسین دشمنان را از ضربه کوبنده سپاه اسلام و سیلی محکم دست غیبی پروردگار عالم، هشدار می‌دهیم! آمریکا باید بداند این جنایت قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

البته عزم راسخ انتقام سخت از برای شهید بین‌الملل جبهه مقاومت یعنی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از مسلمات و خواسته همه آزادگان جهان است. ما اگر برای هر موی سر حاج قاسم هزار سرباز آمریکایی را به خاک و خون بکشیم باز هم نتوانسته‌ایم حق آن مرد بزرگ و انتقام خون پاکش را برآوریم، پیش بینی می‌کنیم بزودی گورستانی از اجساد تفنگداران آمریکایی و صهیونیزم‌ها را در چشمان جهان شاهد خواهند بود با افتخار اعلام می‌کنیم: ما هرگز لحظه‌ای از اهدافمان عقب نخواهیم نشست بلکه مطمئناً شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جبهه مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر و از هم پاشیدگی اسرائیل را رقم خواهد زد. امروز حیات استکبار و صهیونیزم در مخاطره جدی قرار گرفته است و انتقام سخت قطعاً اجتناب ناپذیر است.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

۱۴ دی ماه ۱۳۹۸

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha