جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 879676
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
نوار غزه

حوزه/ گروه های مختلف فلسطینی امروز شنبه خیمه عزایی به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران برپا کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه گروه های مختلف فلسطینی امروز شنبه خیمه عزایی به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران برپا کردند.

این خیمه در میدان سرباط گمنام در شهر غزه برپا شد و نمایندگان نیروهای ملی و اسلامی و نمایندگان پارلمان و بزرگان و شهروندان در آن شرکت داشتند.

این خیمه از سوی گروه های العمل الوطنی و الاسلامی برپا شد که پیش از این شهادت سردار سلیمانی و همراهانش را در عراق تسلیت گفته اند.

جنبش حماس نیز پیش از این در بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی این اقدام را عربده کشی و جنایتکاری آمریکا و تلاش آنها برای فتنه پراکنی در منطقه و خدمت به اسرائیل دانست.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه ای به این مناسبت ضمن تسلیت گفتن شهادت سردار سلیمانی گفت: او فرماندهی بی نظیر بود که از ده ها سال پیش تا کنون نمی توان نظیری برای او در فلسطین و منطقه پیدا کرد.

در همین راستا جبهه ملی آزادسازی فلسطین نیز ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد و تاکید نمود: این ترور اقدامی خصمانه و بی سابقه از جانب آمریکا علیه ملت های منطقه و نیروهای مقاومت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha