پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهادت سردار سلیمانی

با توجه به اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، حرکت خودجوش مردم ولایتمدار گرگان ساعتی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، با توجه به اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار، حرکت خودجوش مردم ولایتمدار گرگان ساعتی پیش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، از ساعت ۱۴ امروز تجمع خودجوش مردم انقلابی گرگان در محکومیت ترور سردار حاج قاسم سلیمانی از میدان شهرداری به سمت امامزاده عبدالله(ع) آغاز شد و دقایقی پیش خاتمه یافت.

در این حرکت خودجوش مردمی، جمعی از خانواده های شهدا، طلاب و روحانیون خواهر و برادر، مسئولین و مدیران موسسات قرآنی و قرآن آموزان و خانواده هایشان و آحاد مردم شهیدپرور گرگان حضور داشتند.

 طلاب خواهر گلستانی با انتشار پیام های تسلیت و برگزاری مجالس ختم قرآن و مراسم سوگواری، همدردی خود را با خانواده سردار شهید سلیمانی ابراز کردند.

فردا هم مردم ولایتمدار، و طلاب و روحانیون گلستانی در مراسم متمرکز گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی که در مصلی وحدت این شهر برگزار می شود، با آرمان های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب و به ویژه شهیدان این اقدام تروریستس تجدید پیمان می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha