پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیل قاآنی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پیامی به مناسبت انتصاب سردار قاآنی، گفت: اگرچه قلب داغدار و آکنده از اندوه ما جز انتقام سخت از شقی‌ترین آحاد بشر نمی‌طلبد لکن انتصاب به‌موقع جنابتان توسط فرماندهی معظم کل قوا مرهمی بر این زخم جوشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پیامی به مناسبت انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، به‌عنوان فرمانده جدید سپاه قدس، از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

خداوند باری تعالی را سپاس فراوان که پس از آنکه مقام رفیع شهادت را نصیب فرمانده لایق سپاه اسلام نموده بار سنگین راهبری سپاه برون مرزی را به دستان با کفایت جناب عالی سپرد.

اگرچه قلب داغدار و آکنده از اندوه ما جز انتقام سخت از شقی‌ترین آحاد بشر نمی‌طلبد لکن انتصاب به‌موقع جنابتان توسط فرماندهی معظم کل قوا مرهمی بر این زخم جوشان است.

فقدان آن عزیز که از یگانه‌های دوران ما بود هم سبب اندوه فراوان است و هم مسئولیتی خطیر متوجه حضرت‌عالی می‌نماید؛ جایگاهی که سردار سپهبد در قلوب مستضعفان منطقه کسب کرده بود لازم است حفظ و تقویت گردد.

از سوی دیگر حرامیان و جانیان فرا منطقه‌ای بایست که خواب بر چشمانشان حرام گردد و یا وطن برگزینند و یا در تابوت به وطن بازگردند.

و بالاخره از جهت سوم اتحاد و انسجام مضاعف در میان مردم مظلوم غرب آسیا برقرار گردد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عرض تبریک به سبب انتصاب حضرت‌عالی توفیق روزافزون و سرانجامی نیک برایتان از درگاه حضرت احدیت تمنا می‌کنم.

سید محمد نبی موسوی فرد

۱۴ دی‌ماه ۹۸

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha