شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورهواشمی

حوزه/دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه با اشاره به پیام رهبر انقلاب در پی به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی گفت: پیام رهبر انقلاب حجت را بر جوان انقلابی در سراسر جهان تمام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ پورهواشمی امشب در اجتماع عهد و میثاق جوانان بیش از ۱۲۰ ملیت جهان با شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: دنیای اسلام امروز عزادار سرداری است که خواب را از چشمان دشمنان اسلام ربوده بود.

وی بابیان این‌که مراسم امروز با همکاری جبهه مردمی یاوران حاج قاسم برگزار شد، بیان داشت: جبهه جهانی شباب المقاومه با توجه به برنامه‌های مختلفی که برای شهادت سرداران شهید اسلام در حال برگزاری است، قصد برگزاری این مراسم را نداشت اما پیام رهبر انقلاب حجت را برما تمام کرد.

حجت‌الاسلام‌پورهواشمی تصریح کرد: علت برگزاری این مراسم بیاناتی بود که رهبر انقلاب در پیام خود برای قاسم بیان کردند و درواقع موجب برگزاری این مراسم عظیم شدند.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در پیام خود فرمودند: شهید سلیمانی چهرهٔ بین‌المللی مقاومت است و همهٔ دل‌بستگان مقاومت خونخواه اویند. همهٔ دوستان و نیز همهٔ دشمنان بدانند خط جهاد و مقاومت باانگیزهٔ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است. فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه تأکید کرد: وجه تمایز این مراسم این است که از 120 ملیت در این مکان جمع شده‌اند که بگویند ما خونخواه حاج قاسم هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha