جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/اجتماع عظیم جوانان مقاومت بیش از صد و بیست کشور جهان در مصلی قم

حوزه/رهبر جنبش شیعیان بحرین با بیان این‌که آمریکا منبع شر عظیم و حیوانیت بر روی زمین است، گفت: مقاومت و مجاهدت نقشه راه جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم امشب در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه در مصلی قدس ضمن محکوم کردن اقدام اخیر استکبار جهانی در به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس آیات جهاد را خواندند و با قلبی آگاه و روحی پذیرا آن را دریافت کردند.

وی بابیان این‌که مجاهدت حال، آینده و پیروزی عظیم را می‌سازد، بیان داشت: آمریکا دولتی است که بر خونریزی و تجاوز بنیان شده است و کاری غیرازاین نمی‌تواند انجام دهد.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم افزود: در برابر این آمریکای جنایتکار که با هر حرکت نورانی و بشردوستانه‌ای دشمنی می‌کند باید مقاومت کرد.

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد معبود یگانه بر زمین باشد درحالی‌که شیطان اکبر است.

رهبر جنبش شیعیان بحرین تصریح کرد: اگر مقاومت از بین برود فساد زمین را فرامی‌گیرد و اگر فساد زمین را بگیرد، حیات از بین می‌رود.

وی بابیان این‌که هر جا استکبار باشد مقاومت و مجاهدت وجود دارد، ابراز داشت: اسلام روح مقاومت را پرورش می‌دهد و درس مبارزه با مستکبرین را گوشزد می‌کند.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: آمریکا منبع شر عظیم و حیوانیت بر روی زمین است که باید مقاومت‌ها در همه ادیان که از سرشت و فطرت انسان نشأت می‌گیرند متحد شوند تا جهان را از شر سیاست‌های آمریکا نجات دهند.

وی ادامه داد: زبان قتل و حذف‌های فردی و جماعتی می‌خواهد بگوید که باید ذلیل آمریکا باشید والا سرنوشت همه شما مرگ است؛ اما وقتی هیهات منا الذلة می‌گویم آمریکا باید سقوط کند.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: آمریکا می‌خواهد همه هسته‌های خیرخواهی در زمین را آتش بزند و اگر می‌خواهید کاری را انجام بدهید با رضایت آمریکا باشد به‌طوری‌که هیچ امربه‌معروف و نهی از منکر و جهاد وجود نداشته باشد و همه ذلیل شیطان بزرگ باشیم.

وی افزود: اسلام توانایی مقابله با این استکبار و اراده شیطانی این کشور را دارد و قطعاً مسلمین جهان در این مسیر حرکت خواهند کرد.

رهبر جنبش شیعیان بحرین ادامه داد: این وعده‌ای خداوند است به‌طوری‌که اسلام در پیش رو حرکت می‌کند و همه انسان‌های آزاده‌ای جهان در پشت او به حرکت درمی‌آیند (إن تنصروا الله ینصرکم ویثبت أقدامکم وکم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بإذن الله)

وی حذف فیزیکی رهبران مقاومت را محکوم کرد و بیان داشت: همه امت باید از این بزرگواران روح فداکاری و ثابت‌قدمی را فرابگیرند، چراکه آمریکا می‌خواهد در میان این امت نه حاج قاسمی بماند نه ابو مهدی مهندس و نه مغنیه‌ای.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha