چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید عبدالصاحب موسوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: بدیهی است که خون مقدس شهید سلیمانی حیاتی تازه به اسلام و ارزشهای انسانی و به مستضعفان جهان و مجاهدان راه حق و حقیقت خواهد دمید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالصاحب موسوی مؤسس مرکز فرهنگی اهل بیت (ع) و از مبلغان فعال در سوریه با صدور پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: بدیهی است که خون مقدس آن بزرگوار، حیاتی تازه به اسلام و ارزشهای انسانی و به مستضعفان جهان و مجاهدان راه حق و حقیقت خواهد دمید.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»( آل عمران:۱۶۹)

شهادت افتخار آفرین و سرنوشت ساز مالک اشتر زمان ، سرور و سردار مجاهدان، الگوی شهامت و شجاعت ، رمز اطاعت از مقام عظمای ولایت، برادر حاج قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس وهمراهان ایشان  را به قلب کائنات، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وبه نائب بر حقشان رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و به سپاه مقدس انقلاب بالأخص نیروی مکرم قدس و به خانواده معظم آن شهید بزرگوار و به همه ملت شریف ایران و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بدیهی است که خون مقدس آن بزرگوار، حیاتی تازه به اسلام و ارزشهای انسانی و به مستضعفان جهان و مجاهدان راه حق و حقیقت خواهد دمید و وجود ننگین آمریکای خونخوار و صهیونیسم جهانی و مزدوران آنان را از منطقه خلع خواهد نمود و به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

فقدان این شخصیت بزرگ گرچه خسارتی عظیم به حساب می آید و قلوب همه مجاهدان و آزادگان را جریحه دار نموده، لیکن حیاتی دوباره به درخت مقدس اسلام و مقاومت دمیده و عزت و افتخار مسلمانان را به نمایش در آورده است.

پیوستگی خون مجاهدان ایرانی و عراقی در این حادثه بزرگ باعث تقویت برادری و محبت بین دو ملت ایران و عراق گشته و آنان را در صف واحد و مقتدر و باعظمت قرار داده است. از خداوند منان علو درجات برای این شهیدان و صبر و اجر برای بازماندگان را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha