جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ دشمن جنایتکار بداند بی‌شک انتقام سخت نزدیک‌ است و طبق وعده الهی که فرمود إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای مقاومت با نابودی کامل و عاجل رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در پی شهادت جان‌گذار سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار، مجمع ناشران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرده است. متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام و ذوالفقار ولایت، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین اشقیا، نه‌تنها برای مسلمانان و شیعیان دنیا، بلکه برای همه آزادگان و آزادی‌خواهان عالم سخت و سنگین است. این اقدام، نه یک اقدام تروریستی، بلکه یک اقدام جنگی توسط دشمن غدار است.

این شهید عزیز در چهار دهه جهاد و مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر، از دوران هشت ساله دفاع مقدس تا نابودی داعش و تروریست‌های تکفیری، خط گفتمانی و فرهنگی مکتب مقاومت و پایداری را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، بسط و گسترش و تثبیت نمود.

ریخته‌شدن خون پاک حاج‌قاسم، به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌های شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.

دشمن جنایتکار بداند بی‌شک انتقام سخت نزدیک‌ است و طبق وعده الهی که فرمود إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای مقاومت با نابودی کامل و عاجل رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهادت شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر یاران همراهش را به محضر بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداه، حضرت امام خامنه‌ای، آحاد ملت ایران و مستضعفان عالم تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که به فضل الهی، جهاد فرهنگی علیه ظلم و ستم جهانی هم‌پای جهاد نظامی تا درک پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت و در این راه لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha