سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی با هشدار به کسانی که تفکر مذاکره با دشمن را در سر می‌پرورانند خاطرنشان کرد: آن‌هایی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند بدانند، از این به بعد هرکس با آمریکا و ترامپ همراه باشد و دم از مذاکره بزند در خون سردار سلیمانی شریک جرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، شامگاه شنبه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، در مسجد آقا ابراهیم شهرستان خوی برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی محبوب دل‌ها بود و شکسته شدن بغض مردم در دعای ندبه حرم رضوی بعد از شنیدن شهادت این سردار دلاور اسلام، گواه بر این مطلب است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با شهادت از حصار بدن بیرون آمد اما تفکر وی باز هم در سپاه قدس و انقلاب اسلامی وجود دارد و لرزه بر اندام مستکبرین عالم خواهد انداخت.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی با اشاره به آیه "ولا تحسین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون" تصریح کرد: اگر دشمن پی به ارزش شهادت می‌برد هرگز سردار سلیمانی را به شهادت نمی‌رساند، دشمن خیال می‌کرد که با شهادت این سردار رشید اسلام جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد و حال آن‌که بعد از شهادت وی جبهه مقاومت قدرت مضاعف خواهد گرفت.

وی افزود: همان‌گونه که شهادت امام حسین (ع) زمینه را برای قدرت شیعه فراهم آورد، با شهادت سردار سلیمانی هم اسلام قدرتمندتر می‌شود.

حجت الاسلام اکبرزاده با بیان این‌که ریخته شدن خون پاک سرداران اسلام زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم می‌سازد، گفت: فرماندهان عرصه نبرد مقاومت، شهدا هستند و خواهیم دید که خون سردار سلیمانی چه غوغایی به پا خواهد کرد.

وی با بیان‌ این‌که انقلاب اسلامی امتداد انقلاب انبیاء است گفت: برای انقلاب اسلامی حد و مرز مفهومی ندارد و هر کجا مظلومی باشد برای دفاع از آن وارد می‌شود و دفاع می‌کند و در این راه احمد متوسلیان و سردار سلیمانی‌ها را هم بدهد باکی ندارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی بیان داشت:راه قدس از کربلا می گذرد و برای قدس که مهم‌ترین رکن ظهور امام زمان (عج) است ابتدا باید عراق را از دست دشمنان اسلام خارج کرد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در عراق شبیه سازی شده است و اگر دولت عراق هم از هم پاشیده شود، جوانان باغیرت حشدالشعبی اجازه خود نشانی به آمریکا نمی‌دهند.

حجت الاسلام اکبرزاده با تاکید بر این‌که پیاده‌روی اربعین یکی از برکات حضور شهید سلیمانی در عرصه مقاومت بود، گفت: انقلاب اسلامی برای آزادی ملت‌های اسلام از متوسلیان و طهرانی‌مقدم گذشته است و امروز عراق با خون شهید ابو مهدی و سردار سلیمانی بیمه شد.

وی با بیان این نکته که انتقام سردار سلیمانی را مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای خواهند داد، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب نماینده انقلابی و جهادی موجب می‌شود جامعه در تراز انقلاب به وجود بیاد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی در پایان با هشدار به کسانی که تفکر مذاکره با دشمن را در سر می‌پرورانند خاطرنشان کرد: آن‌هایی دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند بدانند، از این به بعد هرکس با آمریکا و ترامپ همراه باشد و دم از مذاکره بزند در خون سردار سلیمانی شریک است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha