جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر اوتاکین

حوزه/ دکتر اویتاکین: مقامات آمریکایی و اسرائیلی و حامیان آنها در منطقه باید بدانند که به زودی در دریای شور و خروش دو ملت ایران و عراق غرق خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، فعال مدنی نیجریه، دکتر اوتاکین؛ گفت: ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی که به شهادت مظلومانه وی و جمعی دیگر از یاران و همراهانش منجر شد این نکته را به جهان اثبات کرد که ایالات متحده امریکا بار دیگر روحیه غیر انسانی و وحشیانه خود را نشان داد.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان (مادر تروریسم بین الملل) همواره به عنوان بزرگترین تهدید برای امنیت جهان به ویژه امنیت سیاسی و حاکمیت ارضی سایر کشورها مطرح است.

این فعال مدنی و حقوق بشر نیجریه در ادامه افزود: آمریکا با این اقدام خود در واقع تعریف جدیدی از تروریسم جهانی را برای همه به وجود آورد به این معنی که بدون اجازه و هماهنگی با مقامات عراقی به خاک این کشور تجاوز کرد و در حوالی فرودگاه بغداد اقدام به انجام عملیات تروریستی و به شهادت رساندن سرداران ایرانی و عراقی می‌کند؛ پس نتیجه میگیریم که آمریکا با این کار خود در واقع ملت و ملیت عراق را ترور کرد اما  مقامات آمریکایی و اسرائیلی و حامیان آنها در منطقه باید بدانند که به زودی در دریای شور و خروش دو ملت ایران و عراق غرق خواهند شد.

وی در پایان ضمن همبستگی با دو ملت ایران و عراق به موجب از دست دادن عزیزانشان، افزود: غرب بداند که جبهه مقاومت با وجود همه سنگ اندازی ها و کارشکنی های آنان و نیز با از دست دادن فرزندان خود، همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد، زیرا همانگونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای فرمودند: ایران از این قبیل قاسم سلیمانی ها کم ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha