جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 879803
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
اجتماع

حوزه/ اجتماع بزرگ حوزویان هرمزگان در محکوم کردن جنایت شیطان بزرگ در پی شهادت سردار سر افراز حاج قاسم سلیمانی، در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، اجتماع بزرگ حوزویان استان هرمزگان در محکوم کردن جنایت شیطان بزرگ در پی شهادت سردار سر افراز حاج قاسم سلیمانی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین استانی، امروز صبح  در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در این مراسم گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پاسدار واقعی و علمدار، پرچم دار نظام و انقلاب اسلامی در طول حیات با برکت خویش بود.

وی با بیان اینکه خلاء شخصیتی سردار شهید برای انقلاب و اسلام پر شدنی نیست، افزود: ایشان به معنای واقعی ذوب در ولایت بود.

سردار سالاری اظهار کرد : اوج افتخار ما این است که این سردار به عنوان ستون خیمه انقلاب به بالاترین درجه که همان شهادت است، نائل گردید.

وی افزود: ایران اسلامی به وجود فرزندان رشیدی که برای حفظ و صیانت از مرز های انقلاب اسلامی چنین دلاوری و جانفاشانی از خود نشان می دهند،  به خود می بالد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام خاطر نشان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای ما الگوی ایمان و جهاد در راه خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha