جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: ترور سردار قاسم سلیمانی نهایت عجز و ناتوانی سیاست های ترامپ در برابر ایران و جبهه مقاومت بود.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: به شهادت رساندن سردار سلیمانی عمق کینه و نفرت آمریکایی ها از جبهه مقاومت و ملت ایران بود.

امام جمعه مریوان گفت: خدمات این سردار بزرگ بر هیچ کسی پوشیده نیست، زمانی که عراق و سوریه به میدان تاخت و تاز دواعش تبدیل شده بود، این سردار سلیمانی و همرزمانش بودند که عرصه را بر این جانیان و نوکران آمریکایی و اسرائیلی تنگ کردند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: ترور سردار قاسم سلیمانی نهایت عجز و ناتوانی سیاست های ترامپ در برابر ایران و جبهه مقاومت بود.

ماموستا شیرزادی در ادامه سخنان خود بیان کرد: دشمن به خیال خود با ترور سردار سلیمانی ریشه های جبهه مقاومت در جهان اسلام را می خشکاند، ولی این جنایت آمریکایی عمل معکوس خواهد داشت.

امام جمعه مریوان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه در جهان اسلام به ویژه در جبهه مقاومت شیرمردان بسیاری داریم که بی شک راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد و اجازه نمی دهند که تزلزلی در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایجاد شود.

وی افزود: ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی ها به امید جانی دوباره به داعش صورت گرفت که این حقیقتی است که بسیاری از سیاستمداران جهان و منطقه آن را تایید می کنند.

امام جمعه مریوان در پایان گفت: شهادت سردار سلیمانی زمینه های اتحاد بیشتر در جهان اسلام برای مبارزه با جریان های تکفیری و تروریستی را بیش از پیش مهیا خواهد ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha