شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حشدالشعبی

حوزه/ الاسدی گفت: انتقام خون شهدای ما تمام توطئه های آمریکا را درهم خواهد شکست، زیرا صبر ما اندازه ای دارد ترامپ نیز به زودی بهای گستاخی خود در عراق را خواهد پرداخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه در حاشیه تشییع پیکر مطهر فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرماندهان نظامی و فرهنگی حشدالشعبی بر ادامه دادن به راه سرخ شهدا تاکید کردند و افزودند: آمریکا بهای سنگینی برای این ترور خواهد پرداخت.

علی الحمدانی از فرماندهان نظامی حشدالشعبی در این رابطه گفت: نیروهای حشدالشعبی صخره محکمی در برابر توطئه های آمریکا هستند.

وی افزود: ما امروز پیکر پاک قهرمانانی را تشییع می کنیم که عمر خود را در راه جهاد و دفاع از کشور و مبارزه با داعش سپری کردند و به فتوای رهبر پیروزی هایمان یعنی آیت الله سیستانی حفظه الله عمل کردند و به آن پایبند بودند تا کشور را از لوث وجود تروریسم و پرچم سیاه آنها پاک کردند.

وی افزود: امروز حشدالشعبی همچون صخره محکمی در برابر توطئه های آمریکا است و از همین رو بود که این دو فرمانده هدف ترور آمریکا و صهیونیست ها قرار گرفتند.

فرمانده گردان های الجهاد: ترامپ بهای گستاخی خود را خواهد پرداخت

حسین الاسدی از فرماندهان گردان های الجهاد نیز ضمن تسلیت به امت اسلامی و مراجع بزرگ تقلید به خاطر شهادت جمعی از مجاهدان قهرمان، گفت: شهادت آرزوی این مردان بود.

وی افزود: از سرزمین مقدس کربلا اعلام می کنیم که اجازه اجرای توطئه صهیونیستی آمریکایی در سرزمین عراق را نمی دهیم و انتقام خون شهدای ما تمام توطئه های آمریکا را درهم خواهد شکست، زیرا صبر ما اندازه ای دارد ترامپ نیز بهای گستاخی خود در عراق را خواهد پرداخت.

اسدی گفت: ما فرزندان قیام حسینی هستیم و قهرمانانی که امروز در تمام عراق حضور دارند از زمان صدور فتوای مرجعیت و بلکه پیش از آن جان خود را نذر اسلام و مقدسات عراق کرده اند و این بار نیز آمریکا با خواری و ذلت از عراق بیرون خواهد رفت، زیرا هنگامی که مرجعیت ما می گوید اقدام آمریکا نقض حاکمیت عراق است، درواقع به خطر اقدام آمریکا اشاره دارد و ما نیز ترسو نیستیم و راه شهادت را برای خود برگزیده ایم.

وی ادامه داد: عراقی ها در طول تاریخ ذلت را نپذیرفته اند و ما یاد گرفته ایم که خون خود را فدای این سرزمین کنیم و البته جنگ با داعش هنوز پایان نیافته است و ما می دانیم که نیروهای آمریکا همچنان در حال طراحی توطئه هستند و این بار اجازه نمی دهیم آنها از معرکه جان سالم به در ببرند و البته دولت عراق نیز باید صدای مردم را بشنود و کاملا هوشیار و شجاع باشد تا موضعی روشن در مورد اخراج نیروهای آمریکا از عراق اتخاذ کند.

مدیر مرکز فرهنگی بدر در سازمان بدر: خون شهید سلیمانی و المهندس آمریکا را نابود خواهد کرد

علاء العامری مدیر مرکز فرهنگی سازمان بدر نیز در این زمینه گفت: هدف تروریست های آمریکایی از ترور شهید سلیمانی و المهندس در خاک عراق و بغداد افزودن بر تنش ها و کشاندن منطقه به جنگ است و این اولین توطئه آنها در منطقه نیست بلکه آنها در گذشته نیز به مواضع حشدالشعبی حمله کرده اند.

وی افزود: خطاب به آمریکا و اسرائیل می گوییم که به برکت خون پاک این دو شهید به زودی آمریکا و اسرائیل نابود می شوند و تصمیم ما در این زمینه حکیمانه و در سایه مرجعیت خواهد بود و البته در آمادگی کامل منتظر فرمان مرجعیت هستیم و از دولت نیز می خواهیم به اخراج نیروهای آمریکایی از عراق رای دهد و رئیس جمهور و نخست وزیر نیز این نیروهای اشغالگر را تحریم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha