جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ تجمع مردم عزادار و سوگوار شهرستان اقبالیه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، با سخنرانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین، در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز  در تجمع مردم عزادار و سوگوار شهرستان اقبالیه که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدا برگزار شد، گفت: شهید سردار سلیمانی مثل بسیاری از شهدای دیگر، امام خمینی (ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی را به معنای واقعی شناخته بود و می دانست که اندیشه های ناب ولایت مزین به اندیشه های پاک و ناب اسلامی و قرآنی بوده و می توان به آن اطمینان کرد و به سرچشمه نور رسید.

وی خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی یک مجاهد در راه خدا بود و توانست با حضور در جبهه مقاومت طعم شکست و خواری را به استکبار جهانی و آمریکا بچشاند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در شرایطی که انقلاب اسلامی در مصاف راهبردی خود با نظام سلطه و استکبار همچنان آماج هجمه های گوناگون و دشمنی های پیچیده از جمله جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و شیطانی آمریکای جنایتکار و نبرد همه جانبه ای رسانه ای قرار دارد، جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری در صحنه های سرنوشت ساز نیازمند بصیرت، هوشمندی ،ولایتمداری و وحدت می باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شهید سردار سلیمانی به عنوان الگویی ارزشمند همواره در قلب ها و یاد مردم ماندگار است، چرا که این سردار سرافراز سپاه اسلام  نمونه کامل یک انسان ولایتمدار،با بصیرت ، و دارای خصوصیات الهی بود.

 حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، امام جمعه اقبالیه نیز ضمن قدردانی از این حضور باشکوه، بیان کرد: تا زمانی که یاد و خاطره شهید سلیمانی ودیگر شهیدان و حماسه سازان تاریخ انقلاب و نظام اسلامی در جامعه ما جاری و زنده است، ملت ایران در حصار امنیت ،سلامت و آرامش قرار دارد.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی همچون پولادی  سخت و صاعقه خشمگین بر سر دشمنان و استکبار جهانی بود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی با رفتار خود ثابت کرد که با عهد خود با خدای متعال تا آخرین نفس ایستاد و لحظه ای عقب نشینی نکرد.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار به خیال خام خود اقدام جسورانه ای انجام داده است بلکه با این کار احمقانه مهر نابودی را زده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha