شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید قاسم سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید گفت که شهادت سردار سلیمانی برای آمریکایی ها خطرناکتر از زنده بودن وی می باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز با حضور گسترده روحانیون، مسئولان، فرماندهان، مردم و... در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: اگر تا اکنون دنیا به وجود و ماهیت جبهه مقاومت شک و تردیدی داشت با این اقدام وحشیانه آمریکا بی شک به این جریان خواهد پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهادت سردار سلیمانی ریشه های آمریکا را در آینده ایی نزدیک خواهد سوزاند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث گردید که انسجام بسیار بزرگی در کشور و در بین گروه ها و جریان های سیاسی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: بی شک آمریکا باید منتظر انتقام سخت ملت و جبهه مقاومت از آنان باشد و همین عامل باعث شده است که سران آمریکا این روزها را با ترس بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آمریکا از ترس انتقام ایران پیشنهاد لغو تحریم ها را داده است که این نشان از ترس و زبونی این دولت جنایتکار و تروریسم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سردار سلیمانی کاری کرد که توطئه خاورمیانه بزرگ و از رود نیل تا فرات اسراییل نقش بر آب شود و داعش نیز که برای نابودی دین اسلام و عقب‌ماندگی جامعه اسلامی ایجاد شده بود با تلاش و مجاهدت این شهید بزرگوار از بین رفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز تمام جهان در ماتم شهادت سردار قاسم سلیمانی هستند و حتی در کشور آمریکا هم شاهد اعتراضات گسترده مردم به این جنایت دولتمردانشان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آمریکا با طراحی نقشه ترور سردار سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود ولی قضیه بالعکس شد و امروز می بینیم که جبهه مقاومت مصمم تر از گذشته برای مقابله با استکبار و نظام سلطه شده است.

وی افزود: باید گفت که شهادت سردار سلیمانی برای آمریکایی ها خطرناکتر از زنده بودن وی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: آمریکایی ها و دیگر همدستانش با برنامه های خود به دنبال بدنام کردن نظام جمهوری اسلامی در سطح جهان هستند ولی حضور میلیونی مردم عراق در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی خط بطانی بر نقشه های دشمنان کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha