جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نمر ابو عون مفتی غزه

حوزه/ شیخ نمر ابو عون مفتی غزه محور مقاومت را به واکنش علیه جنایت ترور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ابو عون در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی گفت: از برادرانمان در لبنان و سید مقاومت می خواهیم که این اقدام بزدلانه را بی پاسخ نگذارند و این عملیات تروریستی بدون مجازات نماند.

وی افزود: اگر این قاتلان مجازات نشوند، تجاوز آنان گسترش خواهد یافت و ترور ها بیشتر می شود.

شهید سلیمانی، فرمانده امت بود

مفتی غزه شهادت سردار سلیمانی را به ملت فلسطین، ایران، عراق و امت عربی و اسلامی تسلیت گفت و اشاره کرد: شهید سلیمانی، فرمانده امت بود و در سطح جهان علیه آمریکا تلاش می کرد و در طول 20 سال برای تشکیل محور مقاومت در سطح جهان عربی برنامه ریزی نمود.

روحانی اهل سنت غزه در ادامه گفت: ما در کنار جمهوری اسلامی می ایستیم و تأکید می کنیم که مقاومت ریشه دار است و کاشته شهید سلیمانی و برادران اش ثمره داده و به زودی آن را خواهیم دید.

ترور سردار سلیمانی بر قدرت و صلابت محور مقاومت خواهد افزود

وی با تأکید بر اینکه عملیات ترور سردار سلیمانی بر قدرت و صلابت محور مقاومت خواهد افزود، در پیامی به قاتلان سردار شهید گفت: این تنها یک شخص نیست، بلکه یک اصول و مبانی است؛ این همان مبانی است که امام خمینی منادی آن بود و امام خامنه ای ادامه دهنده راه آن است.

شیخ  ابو عون ادامه داد: سردار سلیمانی آمد تا آن مبانی را اجرایی کند، آمد تا محور مقاومت را تشکیل دهد و در راه آزادی بیت المقدس در برابر آمریکا بایستد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha