جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مراسم بزرگداشت سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام  سید حسن موسوی موینی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار شد گفت: تجاوز ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار در به شهاد ت رساندن سردار سلیمانی و دیگر همرزمان وی نمی تواند در دل این ملت همیشه بصیر ترس و وحشت ایجاد کند، چرا که امروز در جبهه مقاومت میلیون ها سردار سلیمانی ها در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاده اند.

امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: یکی از ویژگی های برجسته سردار شهید سلیمانی اطاعت کامل از منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بود که امروز باید این موضوع به خوبی در جامعه الگو شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و کوردلان آگاه باشندف پرچم مقاومت شهید سردار سلیمانی هیچ گاه بر روی زمین نخواهد ماند و جوانان با بصیر و انقلابی این مسیر عزت و اقتدار را تا پیروزی قدس شریف ادامه خواهند داد.

 وی اظهار کرد: این ترور ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار که به همراهی رژیم صهیونیستی همراه شد نشان دهنده ضعف و زبونی دشمنان است که این چنین این عزیزان را به شهادت رساند.

امام جمعه شهرستان محمدیه عنوان کرد: استکبار جهانی و دشمنان بدانند که ملت ایران راه خود را به خوبی شناخته و برای رسیدن به اهداف آرمانها هر مانعی را از سر راه بر می دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha