جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین از برگزاری دوره های آموزشی ویژه اساتید مشاوره و کارگاه‌های تخصصی مشاوره ازدواج و همسرداری در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سیدرضا موسوی، ظهر امروز در جمع کارکنان مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات این مرکز برگزارشد گفت:  به دنبال ارتقای کیفی مرکز مشاوره هستیم و پس ارزیابی، اساتید رتبه بندی می شوند و دوره های تکمیلی دانش افزایی نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تازه تاسیس بودن مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین، اظهار کرد: در این مرکز از مشاوران ارشد استان استفاده می شود.

 معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین به برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشاوره ازدواج و همسرداری در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: سطح بندی مشاوران مدارس در 6 مدرسه به خوبی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه حوزه علمیه قزوین با دادگستری استان، عنوان کرد: با ثبت نام اساتید مرکز مشاوره در سامانه دادگستری، در آینده نزدیک برای کاهش اختلافات و دعاوی، پرونده ها به مرکز مشاوره ارجاع داده می شود.

حجت الاسلام موسوی در پایان از خیرین دعوت کرد که مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین را در مسائل مالی کمک کنند تا این مرکز بتواند به افراد بی بضاعت خدمات بهتر و بیشتری ارائه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha