شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نجمی پور - امام جمعه سرایان

حوزه/ امام جمعه سربیشه گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه استکبار جهانی وارد صحنه می‌شود و آمریکا بهای سنگینی بابت این شهادت می‌ پردازد.

حجت الاسلام احمد نجمی پور، امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با تسلیت و تبریک شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری طی پیامی به مناسبت شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی فرمودند «من به روح شهید تبریک و به مردم تسلیت می‌گویم و این شهید نمونه برجسته از تربیت شدگان مکتب امام راحل بودند و شهادت پاداش بی وقفه ایشان بود».

وی با بیان اینکه سردار شهید، چهره برجسته در جهان بود، گفت: با شهادت این سردار سرافراز کارها روی زمین نمی‌ماند و مقام معظم رهبری نیز بلافاصله فرمانده جدید سپاه قدس را انتخاب کردند.

امام جمعه سربیشه افزود: جبهه مقاومت انتقام خون شهید سردار سلیمانی و این اقدام بزدلانه را از آمریکا می‌گیرد و خون شهدای عراقی و ایرانی در فرودگاه بغداد با هم عجین شده است.

برای آمریکا خون سردار سلیمانی به مراتب ترسناکتر است

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی بود، تصریح کرد: شهادت سردار دلها باعث نابودی اسرائیل و آمریکا خواهد شد و خون سردار سلیمانی ترسناکتر است برای آمریکا، چرا که آن بزدلان از ترسشان شبانه سردار اسلام را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک اسطوره، فرهنگ و ملت بود؛ شهادت نیز اتفاقی و تصادفی نیست و شهادت نیاز به رضایت نامه دارد، که سردار سلیمانی امضای آن را از امام حسین(ع) گرفتند.

امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی محبوب دل‌های همه مردم بود و ایشان با اخلاص و با ایمان بوده و به مردم عشق می‎ورزیدند و در تمام صحنه‌های مقاومت و مبارزه با داعش حضور داشت.

شهادت شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس سبب عزت و سربلندی ملت ایران و عراق شد

حجت الاسلام نجمی پور اظهار کرد: با شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس جبهه مقاومت با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه استکبار جهانی وارد صحنه می‌شود و آمریکا بهای سنگینی بابت این شهادت می‌دهد و عراق، سوریه، لبنان و ایران انتقام سختی از استکبار جهانی خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی سبب عزت و سربلندی ملت ایران و عراق شد، افزود: با شهادت شهید سلیمانی دیگر آمریکا در هیچ جای دنیا امنیت ندارد و آمریکایی‌ها بدانند ایران انتقام این جنایت بزدلانه را خواهد گرفت.

امام جمعه سربیشه گفت: آمریکایی‌ها تصور کردند با شهادت سردار سلیمانی ایشان هیچ محبوبیتی در عراق و ایران ندارد، اما خون آن سبب انسجام ملت عراق و ایران شد و حتی در درون ایران نیز جناح‌های سیاسی در داغ ایشان سوختند.

حجت الاسلام نجمی پور بیان کرد: امروز هزاران سردار سلیمانی به وجود می‌آید و همچنان تیغ تیز تدبیر رهبری وجود دارد و خون مظلومانه ایشان مایه حیات عراق و ایران است.

انتهای خبر/16

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha