جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام ماندگاری

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: الان بهترین موقعیت نابودی اسرائیل و انتقام سخت از دشمنان اسلام است و باید مسئولین گول واسطه‌ها و پیام‌های اجانب را نخورند؛ عنوان انتقام سخت مقام معظم رهبری خواب را از چشم دشمنان ربوده است

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری امشب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)،در مراسمس که به مناسبت شهادت سرداران رشید اسلام برگزار شد،  طی سخنانی اظهار داشت: در ایام فاطمیه و ایام عزای سرداران شهید هستیم که دست اشقیاء به شهادت رسیده‌اند و چه سعادتی نصیب این سرداران شده است که مراسم شهادتشان مقارن با ایام فاطمیه است.
وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق روضه اهل‌بیت(ع) و حضرت زهرا سلام‌الله و اهل بکاء و اشک و توسل بود.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: انسان‌های تربیت‌شده مکتب قرآن دو ویژگی اساسی دارند، به‌گونه‌ای که هم بهترین بهره را از زندگی خود می‌برند و هم بهترین بهره را به دیگران می‌رسانند که شهید سلیمانی و ابو مهدی و دیگر شهدای اخیر این‌گونه بودند.

وی یادآور شد: این شهدا در پیروی از مکتب فاطمی در زندگی خود بهره‌های بسیاری بردند و عزت و عظمت الهی در حق آنان نمونه بارز این مسئله است، چراکه دل هر آزاده‌ای در جهان برای شهادت حاج قاسم سلیمانی شکست و به برکت خون این مردان الهی آتش فتنه‌ها از بین رفت و قلوب مردم ایران و عراق به هم نزدیک شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تأکید کرد: نشانه‌های قدرت و لطف الهی در شهادت این سرداران به‌وضوح وجود دارد و نشان می‌دهد اگر باخدا باشیم خداوند نیز رحمتش را شامل حالمان خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه افزود: شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس مردان خدا بودند و خداوند نیز برکت و قدرت خود را نشان داد. این دو بیش از چهل سال مجاهدت کردند و مدال شهادت و مزد مجاهدت خود را دریافت نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری یادآور شد: پیام این سرداران شهید این است که وعده خدا حق است و اگر انسان بندگی کند خداوند سلطنت عالم را به او خواهد داد، به‌گونه‌ای که حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از شهرت فراری بودند اما خداوند معرف آن‌ها در دنیا شد و محبوب قلوب شدند.

وی در ادامه گفت: بهشت دنیا و آخرت در سایه عبودیت کسب می‌شود و هر انسانی عزت واقعی را بخواهد باید به دنبال خداوند برود.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی عبد واقعی خدا و بنده مخلص و خدمتگزار واقعی مردم بود و پیامش هم به مردم و مسئولین این است که عبد واقعی باشید و مخلصانه کارکنید و خدمت‌گزار مردم باشید.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با شهادتش سه برکت از خود به یادگار گذاشت که اولین برکت این خون، وحدت امت اسلامی بود به‌گونه‌ای که دشمنان نیز مورد نفرت در اقصی نقاط دنیا شدند.

وی افزود: دومین و سومین  برکت هم این بود که این شهید به همه مردم نشان داد معنویت نسبت به مادیات ارزش و برتری دارد و ارزش‌های دینی و معنوی باعث سعادت انسان می‌شود و همچنین نشان داد زندگی مجاهدانه ختم به شهادت و سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری یادآور شد: الان بهترین موقعیت نابودی اسرائیل و انتقام سخت از دشمنان اسلام است و باید مسئولین گول واسطه‌ها و پیام‌های اجانب را نخورند. همین عنوان انتقام سخت خواب را از چشم دشمنان ربوده و ان شاء لله خون این عزیزان مقدمه‌ای باشد برای نابودی غده سرطانی اسرائیل و وقوع ظهور امام زمان علیه‌السلام.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha