پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبدالکریم رجبی

حوزه/ عبدالکریم رجبی فعال اهل سنت گفت: مردم ولایت‌مدار ایران و همه آزادگان جهان با تاسی از راه شهید سلیمانی رهرو ولایت خواهند بود و سخنان مقام معظم رهبری را سر لوحه و فصل الخطاب کار خود قرار می دهند .

عبدالکریم رجبی از فعالان اهل سنت و نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی  از استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردارمجاهد سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از همراهان وی گفت: سردار سلیمانی مردی شجاع و غیور در عرصه مقاومت بود و شهادت ایشان را  به مقام معظم رهبری خانواده ایشان ، مردم عزیز ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان  تسلیت عرض می کنم. در واقع ایشان یک مبارز بین المللی بود  که تمام عمر خود را در راه دفاع از اسلام ، دفاع از مظلومین و مستضعفان جهان سپری کرد.

مردم منتظر گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی هستند

رجبی تصریح کرد: ما به عنوان مردم ایران که ۳ روز عزادار این مرد بزرگ و مبارز کشورمان هستیم ، همه تلاش می کنیم در این شرایط حساس همه جناح های سیاسی اتحاد خود را حفظ کنیم و از همه مسئولان و گروه های مقاومت می خواهیم در اسرع وقت از این اقدام  ددمنشانه دشمنان تروریست و جنایتکار یعنی آمریکا  و ایادیش در منطقه انتقام بگیرند و طعم تلخ انتقام را بچشند و  مردم نیز منتظرند که این کار در  اسرع وقت انجام گیرد.

فعال اهل سنت با اشاره به مهمترین ویژگی های شهید سردار سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی برجسته شهید سلیمانی فراجناحی بودن وی بود  به گونه ای که در دل همه جناح های سیاسی و مردم ایران جای دارد. او  محبوبیت ویژه ای داشت  و دارای صداقت و اخلاق و دینداری بود و  همه مردم دنیا و مسلمانا ن از او به نیکی یاد می کنند . حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم در جهان ویژگی منحصر بفرد ایشان بود که خداوند به او  ارزانی داشت به طوری که از وی به نام  سردار دلها یاد می شود که اسم با مسمایی است. اخلاق دینداری، شجاعت ،ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان و مستضعفان در نقطه نقطه جهان را به عنوان ویژگی های منحصر بفرد ایشان می توان نام برد.

ولایت مداری ویژگی شاخص شهید سلیمانی بود

رجبی تصریح کرد: از ویژگی ها مهم ایشان این بود که تابع ولایت بود و هر کجا حضرت آقا امر می فرمودند با لبیک می پذیرفت. مردم ولایت مدار ایران و همه آزادگان جهان با تاسی از راه شهید سلیمانی، رهرو ولایت خواهند بود و  سخنان مقام معظم رهبری را سر لوحه و  فصل الخطاب کار خود قرار می دهند  تا سربلند از انتقام گیری  این کار پلید تروریست های  آمریکایی و ترامپ جنایتکار بیرون آییم و با  اتحاد و همبستگی و  ولایت مداری در این مسیر قدم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha