جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتقام سخت

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، با بیان این که خون پاک شهدای مقاومت موجب تقویت این جبهه در سراسر جهان خواهد شد، گفت: آمریکایی ها بدانند که از این پس، هیچ خط قرمزی برای نیروهای مقاومت در منطقه وجود نداشته و همه مواضع آنها مورد هدف جریان مقاومت قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، گفت: آمریکایی ها با شهادت این سردار رشید اسلام، جنایت هولناکی را مرتکب شدند.

وی با بیان این که تاریخ آمریکا سرشار از جنایت علیه بشریت است، افزود: امروز دیگر ملت های منطقه و جهان از این جنایت های آمریکای خبیث به ستوه آمده‌اند.

استاد حوزه علمیه مازندران، با اشاره به این که آمریکایی ها به زودی تاوان این جنایت خود را پس خواهند داد، بیان کرد: جبهه مقاومت به طور حتم انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی را به سختی خواهد گرفت.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند دوران بزن در رو به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: انتقام خون سپهبد سلیمانی امروز مطالبه امت اسلامی است.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که آمریکایی ها با این اقدام جنون آمیز خود خباثت و رذالت خود را به دنیا نشان دادند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد و هر لحظه به فکر انتقام هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دیگر هیچ جای امنی برای آمریکایی ها در منطقه وجود ندارد، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز در پیام خود تأکید فرمودند انتقام سخت در انتظار عاملان این جنایت است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها در طول چهل سال اخیر مرتکب جنایت های بسیاری علیه ملت ایران شده اند، افزود: دیگر وقت آن رسیده است که آمریکایی ها بفهمند جمهوری اسلامی ایران در انتقام خون پاک شهدای خود قاطع و جدی است.

حجت الاسلام طبرسی در ادامه به حضور بی نظیر مردم عراق در تشییع پیکرهای شهدای تروریستی آمریکا اشاره کرد و گفت: این حضور بی نظیر بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دو ملت ایران و عراق را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خون پاک شهدای مقاومت موجب تقویت این جبهه در سراسر جهان خواهد شد، بیان داشت: آمریکایی ها بدانند که از این پس هیچ خط قرمزی برای نیروهای مقاومت در منطقه وجود نداشته و همه مواضع آنها مورد هدف جریان مقاومت قرار خواهد گرفت.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha