پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام فلاح با بیان این که جبهه مقاومت به زودی انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی را از عاملان آن خواهد گرفت، تصریح کرد: انتقام سخت از آمریکای جنایتکار و خبیث خواسته و مطالبه بسیاری از ملت های جهان است.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن جنایت آمریکایی ها در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این اقدام آمریکایی ها را نشان از استیصال و شکست های چندین ساله جبهه مقاومت در منطقه دانست.

وی با بیان این که این گونه اقدامات جنون آمیز آمریکایی ها نشان می دهد که آنها از شکست های متعدد در برابر جبهه مقاومت به شدت عصبانی هستند، افزود: آمریکایی ها به خیال خام خود تصور می کنند با شهادت سپهبد سلیمانی می توانند جریان مقاومت در منطقه را تضعیف کنند، اما شهادت این سردار رشید اسلام موجب تقویت این جریان در سراسر عالم خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهادت سپهبد سلیمانی از سوی جنایت کاران آمریکایی، قلب ملت های آزادی خواه جهان را به درد آورده است، بیان داشت: امروز تنها ملت ایران نیستند که در فراغ این سردار رشید غمگین هستند و می گریند، بلکه بسیاری از ملت های جهان تنفر خود را نسبت به این جنایت آمریکایی ها بیان کردند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که جبهه مقاومت به زودی انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی را از عاملان آن خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: انتقام سخت از آمریکای جنایتکار و خبیث خواسته و مطالبه بسیاری از ملت های جهان است.

وی با اشاره به این که جنایت، کشتار و خباثت از جمله ویژگی های آمریکایی ها در طول تاریخ بوده است، بیان داشت: دستان پلید و شیطانی آمریکا مستکبر و جنایت کار در چهل سال اخیر به خون پاک بسیاری از ملت بزرگ ایران و همچنین مردم منطقه آغشته شده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه این جنایت آمریکایی ها را از یاد نخواهند برد، خاطرنشان کرد: عاملان این جنایت سخت در هر مکان و زمانی باید تقاص این اقدام خود را پس دهند.

حجت الاسلام فلاح با تأکید بر این که آمریکایی ها باید بدانند دیگر منطقه برای آنها و سربازانشان امن نخواهد بود، افزود: جبهه مقاونت هر جا و هر ساعتی که تصمیم بگیرد تقاص این خون های پاک این سردار عزیز را خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپهبد سلیمانی پرچم حق ملت ایران را در دنیا برافراشته نگاه داشت، بیان داشت: این ملت امروز نخواهند گذاشت پرچم بر زمین بماند، بلکه دوباره آن را به اهتزاز در خواهند آورد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه سپهبد سلیمانی با قدرت از سوی ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این مسیر تا نابودی استکبار و صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که جبهه مقاومت به هیچ عنوان تضعیف نخواهد داشت، بلکه با خون پاک شهید سلیمانی قدرتمند تر خواهد شد، بیان داشت: خون پاک این شهید درخت جبهه مقاومت را تنومند تر کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت های منطقه امنیت و آرامش خود را مدیون و مرهون مجاهدت های سپهبد سلیمانی هستند، افزود: اگر مجاهدت های این سردار رشید اسلام در مبارزه با داعش نبود، امروز کشورهای منطقه در بحران به سر می بردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    به دستگاه دیپلماسی و دولت و مجلسی که هنوز از مذاکره حرف میزند امیدی نیست شاید اصلا ترور حاج قاسم هم اجرای بندهایی از برجام و fatf و برای خشنودی امریکا بوده باشد اما از سپاه تقاضا داریم بی اهمیت به مواضع این وا داده ها چنان انتقامی بگیرید که امریکا جرات نکند حتی یک سرباز ساده ما را ترور کند