شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار احمدی

حوزه/ رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: کابوس انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی آرامش را از سربازان و فرماندهان آمریکایی گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سابق سپاه قم، شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امروز میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی در ایران، عراق، سوریه، لبنان و افغانستان و سایر نقاط جهان اسلام وجود دارند.

وی با اشاره به انتصاب سردار اسماعیل قاآنی به عنوان فرمانده نیروی سپاه قدس گفت: رهبر معظم انقلاب بلافاصله بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده جدید سپاه قدس را منصوب کردند تا نشان دهند، کارها روی زمین نمی‌ماند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی خود و سردار قاآنی را یک روح در دو جسم می‌دانست، افزود: من سابقه خدمت در کنار سردار قاآنی در دوران جنگ را دارم، باید بگویم تمام ویژگی‌های تواضع، شجاعت، شهامت، ولایتمداری، ساده زیستی و مردم مداری که در سردار سلیمانی بود در سردار اسماعیل قاآنی نیز وجود دارد، او نیز جانباز دوران دفاع مقدس است و از دوران جنگ تنها با یک چشم دنیا را می بیند.


سردار احمدی تصریح کرد: این ویژگی‌ها نیز سبب شد که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ۹۲ درصد محبوبیت بعد از رهبر معظم انقلاب در ایران باشد.

وی با بیان اینکه ولایتمداری، خستگی ناپذیری در راه آرمان‌های انقلاب، روحیه ضد استکباری و توکل به خدا از جمله فضائلی بوده که در سردار شهید سلیمانی وجود داشت، ادامه داد: تمام کسانی که از کنار خون شهید سلیمانی می‌خواهند، برای انتقام سخت تصمیم بگیرند در این موضوع به سردار سلیمانی، امام راحل و رهبری اقتدا کنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه کابوس انتقام خون شهید سلیمانی آرامش را از سربازان و فرماندهان آمریکایی گرفته است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا نیز پیشنهاد را داد، که اگر خون شهید سلیمانی بگذرید، تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود اما همه بدانند بهای خون شهید سلیمانی تحریم‌ها نیست و این خطای استراتژیک آمریکایی‌ها با این مراودات حل نمی‌شود.

حاج قاسم سلیمانی سند عزت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بود

سردار احمدی اظهار کرد: امروز نیز به لطف خدا جبهه اسلام بیش از ۲ هزار کیلومتر در منطقه پیشروی کرده و اقدام تروریستی آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی از آشکار کردن ناتوانی آن‌ها در میدان نبرد حقیقی با رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سند عزت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بود افزود: اقدام تروریستی آمریکایی‌ها قدرت پوشالی آن‌ها را پایین آورده و قدرت اسلام را بالا برده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز آمریکا داعیه بزرگی اسلام و یکه تازی بر عالم دارد و آمریکا با ترور شهید سلیمانی به دنبال جبران ناکامی‌های خود در عراق و سوریه  است.

انتهای خبر/ ۱۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجاد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    باسلام واحترام واسه سردار قاآنی احترام قائلم انسان محترمی هستن ایشون ، اما یه حیف داره اونم اینه که تحت هیچ شرایطی نمیشه ایشونو ملاقات کرد ن دفتری داره و ن شماره تماسی .