پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 880125
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
عبدالمجید باقری

حوزه/ مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی، شامگاه یکشنبه در حوزه علمیه بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در تبریز، مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی شامگاه یک شنبه، 15 دی ماه، در حوزه علمیه بناب برگزار شد.

در این مراسم آیت الله عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب در سخنانی با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: شهادت این عبد صالح و همسنگران وی از جمله ابومهدی المهندس دل ها را به لرزه درآورد.

وی با برشمردن ایثارگری ها و فداکاری های سردار شهید سلیمانی از اول انقلاب تاکنون، اظهار کرد: فداکاری های این مرد الهی بسیاری از غبارها را از چهره انقلاب، نظام و مردم زدود.

مدیر حوزه علمیه بناب با بیان اینکه شهادت این عبد صالح برای ما یک مصیبت بود، اما یک موهبت الهی شد، افزود: شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرد، دل های خفته را بیدار  و تمام اغتشاشات، تحرکات و محاسبات دشمن را به افسانه تبدیل کرد.

وی همچنین اضافه کرد: دشمنان درصدد جدایی دو ملت ایران و عراق بودند، اما شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس دل ها را به هم نزدیک و پیوند دو کشور ایران و عراق را عمیق تر کرد.

آیت الله باقری بنابی تصریح کرد:  این مرد بزرگ مقرب پیشگاه خداوند بود و از یک معرفت فوق العاده ای برخوردار بود که هم حیاتش مایه برکت بود و هم شهادتش.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha