پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی، کاخ سفید و مستکبران را ویران خواهد کرد و انتقام سخت در انتظار آمریکا و اذناب منطقه ای اوست و آنها را از این عمل قبیح پشیمان خواهد کرد.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در پایان عزاداری خیایابانی مردم ارومیه که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد سلیمانی حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت بخشید.

وی ادامه داد: بعد از رحلت امام خمینی (ره)، شاهد حضور جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکر شخصی نبودیم و این حضور نشان‌ از علاقه عمیق مردم ‌به نظام و انقلاب و رهبری است.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: این جمعیت عظیم در ایران و اقصی نقاط جهان نشان داد که سردار سپهبد شهید سلیمانی بنده‌ مخلص، مومن و پرهیزکار خداوند بود و این عزت در ثمره جهاد مخلصانه وی در راه اسلام و قرآن به دست آمده است.

وی افزود: آمریکا و ایادی‌اش فکر می‌کردند با شهادت سردار سپهبد سلیمانی می‌توانند مقاومت را متوقف و نظام را شکست دهند، در حالی که خداوند با شهادت این سردار بزرگ، حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت اعطا کرد و ملت‌های منطقه را بر علیه آمریکا متحد و بسیج ساخت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان داشت: حضور میلیونی مردم، کاخ سفید و مستکبران را ویران خواهد کرد و انتقام سخت در انتظار آمریکا و اذناب آمریکا است و آنها را از این عمل قبیح پشیمان خواهد کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha