سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
گزارش تصویری/مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شهید سلیمانی با شهادتش همه معادلات آمریکای جنایتکار را در منطقه بر هم زد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در حوزه علمیه ایلام، اظهار داشت: سردار در برابر تکنولوِژی پیشرفته ارتش های دنیا پیروزی های متعدد به دست می آورد و این همه از عنایات خاص خداوند به ایشان بوده است .

وی افزود: کار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب بسیار ویژه  است، لذا اثر شهادت ایشان هم بسیار خاص و متفاوت خواهد بود. در شرایطی که استکبار جهانی به فکر تغییر در منطقه است، حضور سردار سرافراز همه معادلات آنها را به هم می زد و شهادت این مرد بزرگ ضربه هایی به آمریکا وارد خواهد آورد که جبران ناپذیر می باشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: چهره الهی سردار سلیمانی و برکاتی که خداوند متعال در خون ایشان قرار داد بسیار بالاست، افزود: یکی از برکات این است که در بدترین شرایط تبلیغی استکبار جهانی جهت قطع ارتباط بین دو کشور ایران و عراق، این خون مانع از برنامه های شومشان  شد.

نماینده ولی فقیه در ایلام ادامه داد: از برکات دیگر خون شهید سلیمانی ایجاد وحدت چه در خارج از کشور و چه در داخل کشور است که غیرت ملی را به جوش آورد؛ بعد از ارتحال حضرت امام راحل، شاهد چنین تشییعبا شکوهی نبوده ایم. مردم سنگ تمام گذاشتند.

وی تاکید کرد: همه جبهه مقاومت خونخواه این شهید سرفراز اسلام هستند و دنبال انتقام سخت خواهند بود.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ سندی برای توجیه اقدام خبیثانه و جنایتکارانه ندارد؛ این حرکت آمریکا بهترین سند جنایتکارانه بودنش در دنیاست. 

وی ادامه داد: باید بگوییم، رهبرا ناراحت مباش ما قاسم سلیمانی شما هستیم و تلاش می کنیم سرباز ی فداکار و تلاشگری باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha