شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حزب الله حجاز

حوزه/ حزب الله حجاز در بیانیه‌ای شهادت سردار سلیمانی و المهندس را تسلیت گفت و تأکید کرد: هیچ گزینه ای جز انتقام خون شهدا و اخراج آمریکا از منطقه ما را آرام نخواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله حجاز با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی و بزدلانه و جنایت وحشیانه آمریکا را در هدف قرار دادن شهید سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس به شدت محکوم کرد.

حزب الله حجاز ملت های منطقه را به مسئولیت پذیری، آگاهی در این مرحله خطرناک و شناخت دشمن حقیقی که همان آمریکاست دعوت کرد و گفت: آمریکا به دنبال آشوب و جنگ است و تلاش می کند ملت ها را به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وادار کند.

این حزب تأکید کرد: هیچ گزینه ای جز انتقام خون شهدا و اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم اسرائیل و سرنگونی حکومت آل سعود، ما و محور مقاومت را آرام نخواهد کرد.

حزب الله شهادت این دو فرمانده را به محضر حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) و به امام خامنه ای، مردان مقاومت و ملت های آزاد و مستضعف و خانواده های شهدا تسلیت گفت.

در بخشی از بیانیه حزب الله حجاز آمده است: آمریکا و مزدوران آن در منطقه گمان کرده اند که با کشتن مجاهدان و فرماندهان مقاومت از عزم و اراده ما ضعیف خواهد شد، امّا مرگ موجب سعادت و کرامت ماست و امتی که شهید سلیمانی و المهندس از دامن آن متولد شده، حتماً امثال این شهدا را خواهد پروراند تا این مسیر مقدس الهی را ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha