پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در جامعه المصطفی واحد تبریز

حوزه / آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و فاتح قلب‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه المصطفی العالمیه واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و فاتح قلب‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از اساتید، طلاب برادر و خواهر غیرایرانی و خانواده‌های آنان، ظهر امروز در نمازخانه جامعه المصطفی العالمیه  واحد تبریز برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از طلاب ملیت‌های مختلف جهان حضور داشتند، اشک و فغان آنان رنگ و بوی دیگری به مراسم داده بود.

در آغاز مراسم، یکی از طلاب جامعه المصطفی به عشق و ارادت مسلمانان منطقه به ویژه طلاب جامعه المصطفی به شهید سلیمانی و مدافعان حرم اشاره کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه، ضمن بیان ویژگی‌های فردی سردار سلیمانی، تشیع جنازه پرعظمت او را یکی از کرامات بی‌شمار برشمرد و از سردار به عنوان کسی که باید به عنوان اسوه و الگوی همگان به ویژه طلاب قرار گیرد، یاد کرد.

وی با ذکر این نکته که سردار سلیمانی دنبال عناوین دنیایی نبود، به وصیت او اشاره کرد که خواسته تا در گلزار شهدای شهر کرمان و با عنوان سرباز به خاک سپرده شود.

 در پایان این مراسم یکی از فرماندهان حشدالشعبی و از مدافعان شهر آمرلی عراق، به بیان خاطرات خود از سردار سلیمانی و یادآوری دشمنی‌های آمریکای جنایتکار با مردم منطقه به ویژه عراق پرداخت.

از دیگر جلوه‌های این مراسم پلاکاردهایی به زبان‌های مختلف دنیا در محکومیت اقدام تروریستی شیطان بزرگ بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha