پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردست

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ثمره خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اخراج تمامی مستکبران از منطقه خواهد بود و این مهم به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان امروز در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی با قدرت و شجاعی که داشت ریشه های داعش در منطقه را خشکاند و این برای ایران مایه افتخار است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: ثمره خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اخراج تمامی مستکبریان از منطقه خاورمیانه خواهد بود و این مهم به زودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان افزود: سردار سلیمانی بارها برای دفاع از مردم کرد در عراق و سوریه آمادگی خود را اعلام کرد و در نبرد با داعش همواره کردها را حمایت می کرد و به آنان مشاوره می داد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه مسعود بارزانی زمانی که در برابر داعش دچار مشکل شد با سردار سلیمانی تماس گرفت، گفت: سردار سلیمانی آرایش نظامی خوبی به نیروهای عراق داد و موجب سقوط داعش شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: همه کسانی که در ایران اسلامی اعم از اصحاب رسانه، نظامیان و صاحبان تربیون و... باید در دفاع از خون شهدا به ویژه شهید سلیمانی بسیج شوند و علیه جبهه نفاق و کفر قیام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha