چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تشییع پیکر ابومهدی المهندس در آبادان

حوزه/ تقریباً دوساعتی از حضور مردم آبادان برای استقبال و وداع با پیکر ابومهدی المهندس گذشته و هرلحظه به شور و حرارت مردم در اعلام بیعت با سردار شهید افزوده می‌شود، عشایر عرب آبادان با در دست داشتن پرچم‌هایی از عشیره خود یزله کنان فریاد انتقال خون ابومهدی المهدی را سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، تقریباً دوساعتی از حضور مردم آبادان برای استقبال و وداع با پیکر ابومهدی المهندس گذشته و هرلحظه به شور و حرارت مردم در اعلام بیعت با سردار شهید افزوده می‌شود.

عشایر عرب آبادان با در دست داشتن پرچم‌هایی از عشیره خود یزله کنان فریاد انتقام خون ابومهدی المهدی را سر می‌دهند.

آبادان تا کنون چنین جمعیتی را به خود ندیده است! تا چشم کار می‌کند، شور و حرارت مردمی است که برای وداع با مجاهد سر افراز اسلام، ابومهدی المهندس به خیابان‌ها آمده‌اند.

علما، فضلا، روحانیون و طلاب مدارس علمیه آبادان و خرمشهر در جای‌جای جمعیت فریاد خون‌خواهی از برادر شهیدشان را فریاد زده و میدان‌دار مردم شده‌اند.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان و حجت‌الاسلام عادلی نژاد، امام جمعه خرمشهر در میان استقبال کنندگان از پیکر پاک ابومهدی المهندس هستند.

لازم به ذکر است، پس از وداع مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر، مسیر تشییع پیکر ابومهدی المهندس تا مرز بین‌المللی شلمچه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha