جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: راه کمال و راه صعود انسان در پیروی از سیره شهدا است و این راه را باید گرامی بداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان، که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در برابر خواست و تقدیر الهی تسلیم بود و تبعیت از دستورات خدا را  همیشه سرلوحه کارهایش قرار داده بود.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی این رزمنده مخلص و شجاع دوران دفاع مقدس از فرماندهان محبوب جبهه‌ها به شمار می رفت و رزمندگان با نگاه به سبک زندگی فرمانده‌شان و با الگو گیری از او به دنبال ساختن خودشان بودند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، فرمانده ای صبور و خوش برخورد بود که همه رزمندگان را به یکسان نگاه می کرد و برایش یک نیروی رزمنده و فرمانده فرقی نداشت.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی فرمانده بود ولی هیچگاه شیفته جایگاهش نشد و در طول دوران فرماندهی وی در سادگی تمام خدمت کرد و فریفته دنیا نشد.

وی اظهار کرد: این شهید والا مقام بسیار خونسرد آرام و با وقار بود و در عین حال بسیار هوشیار، زیرک و با هوش بود و می دانست که چه می کند و از توطئه های دشمنان معمولا آگاه بود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: راه کمال و راه صعود انسان در  پیروی از سیره شهدا است و این راه را باید گرامی بداریم.

وی اظهار کرد:ملت بزرگ ایران با توکل به خدا و با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب در مقابل همه تهدیدها و تحریم ها و سختی ها ایستادگی می کنند و به دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار نشان می دهند که با تمام وجود پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی در پایان گفت: به رهبری و فرماندهی مقام معظم رهبری، انتقام سخت و دردناکی از دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم گرفت و با گام برداشتن در مسیر ولایت فقیه، اجازه جسارت و تعدی را به کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی نخواهیم داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha