چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میثاق نامه

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: بی شک ترور شهید سلیمانی یکی از برنامه های آمریکا برای احیای مجدد داعش است؛ چراکه قاسم سلیمانی و امثالهم مانع بزرگی در ترویج افکار تکفیری و ضداسلامی در منطقه بود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: وجود سردار سلیمانی در منطقه خاورمیانه همانند وزنه ای بسیار سنگین برای جبهه مقاومت بود که بسیاری از معادلات دول استکباری و بعضا عربی را تغییر داده بود.

این عالم اهل سنت ادامه داد: بی شک ترور شهید سلیمانی یکی از برنامه های آمریکا برای احیای مجدد داعش است؛ چراکه وجود قاسم سلیمانی و امثالهم مانع بزرگی در ترویج افکار تکفیری و ضداسلامی در منطقه بود.

ماموستا خدایی بیان داشت: با این وجود آمریکا علیرغم داشتن تئوریسین‌های بزرگ، اشتباهی جبران ناپذیر انجام داد و به شهادت سردار سلیمانی نه تنها در رسیدن به نقشه های خود در آینده ناکام خواهد ماند، بلکه روند صعودی جبهه مقاومت در منطقه را تقویت می کند؛ که این امر به هیچ وجه به مذاق آنان خوش نخواهد آمد.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: جایگاه سردار سلیمانی و ترس آمریکایی به ویژه صهیونیستها از وجود ایشان در منطقه به حدی بود که آمریکا برای انجام این جنایت خود از پیشرفته ترین امکانات نظامی و اطلاعاتی خود استفاده کرد، زیرا به خوبی می دانست که هرگز نمی تواند به صورت رو در رو با وی مواجه شود.

این عالم سنت ادامه داد: با این وجود رسانه‌های معاند و برون مرزی ضمن تایید ضمنی این جنایت آمریکا، به دنبال بی اهمیت کردن این عملیاتی تروریستی هستند.

ماموستا خدایی اظهار داشت: سردار سلیمانی در طول حضور خود در منطقه بارها هم در عراق هم در سوریه و هم در اقلیم کردستان در برابر دواعش قرار گرفت و شکست های زیادی را نصیب آنان کرد و همین امر باعث از هم پاشیدن نقشه های مستکبرین شده بود و باید یکی از علل اصلی ارتکاب آمریکا به این جنایت جنگی را همین مهم دانست.

امام جمعه شهرستان بانه در پایان سخنان خود گفت: بی شک هرگز راه سردار سلیمانی قطع نخواهد شد و جوانان و رزمندگان اسلام مصمم تر از گذشته در مقابل تروریست و حامی تروریسم قرار خواهند گرفت و إن‌شاء الله پیروزی نهایی از آن اسلام واقعی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha