جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ سکوت در برابر دشمنان اسلام و ایران گناه است و این فریاد بیدارگری که در شهادت سردار شهید اتفاق افتاده، توسط امام راحل ایجاد شده و باید ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ولدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و هیئت همراه با بیان این که فریاد امام راحل در سال ۴۱ موجب بیداری مردم شده است، گفتند: تداوم این مسئله باعث برکاتی چون هوشیاری و بصیرت افزایی مردم و نهایتا پیروزی انقلاب شد و تبیین مسائل و اتفاقات کشور و انقلاب می تواند درس بسیار خوبی برای ائمه جمعه باشد.

این مرجع تقلید با بیان این که نماز جمعه نهاد مردمی و انقلابی است، ابراز داشتند: همین حضور ائمه جمعه در بین مردم می تواند بسیاری از مشکلات را رفع و مردم را جذب دین و انقلاب کند.

معظم له عنوان کردند: نقش امام راحل بیدار کردن مردم نسبت به حوادث بوده و همین هم از مهمترین وظیفه ائمه جمعه است.

ایشان با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی به وسیله رژیم امریکا بیان داشتند: سکوت در برابر دشمنان اسلام و ایران گناه است و این فریاد بیدارگری الان در مورد شهادت این سردار اتفاق افتاده که توسط امام راحل ایجاد شده و باید ادامه یابد.

ایشان در ادامه افزودند: اسلام برای اداره کشور شخصیت هایی را معین کرده است و از جمله آن رهبر است که حجت خدا است و براساس اعتقادت شیعه، زمین هیچگاه از حجت خدا خالی نخواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: همیشه در مقابل اسلام، کفر و طاغوت بوده و کسانی که بصیرت ندارند باید مواظب باشند گرفتار توطئه های کفر نشوند و در زمین آنها بازی نکنند.

این مرجع تقلید فهمیدن و تبیین افکار امام راحل را برای بصیرت ضروری دانسته، ابراز داشتند: امام راحل برای اداره کشور و همراهی با مردم تجربیات زیادی دارند و می توان از این تجربیات  در جهت اعتلای کشور و خدمت رسانی به مردم بهره برد.

معظم له با بیان این که مردم کشور حق زیادی نسبت به انقلاب و نظام دارند عنوان کردند: باید به این مردم خدمت کرد و با کریمانه، متواضعانه و خاضعانه در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha