پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد شهدای پاوه

امام جمعه پاوه تصریح کرد: حقیقتا رشادت و زکاوت فرمانده سپاه قدس خواب راحت را از چشمان شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل ربوده بود و باید گفت که حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مرکز کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری، امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد شهدای پاوه برگزار شد، بیان داشت: در ۴۰ سال گذشته دشمنان اسلام لحظه ای علیه مسلمین کوتاه نیامده و همچنان نیز بدنبال توطئه چینی هستند که هوشیاری و وحدت مسلمین عامل مهمی در شکست فتنه ای دشمنان می باشد.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه غول های رسانه ای نسبت به گذشته و بیش از هر زمانی با مشاهده پیشرفت‌های همه جانبه ایران اسلامی به‌دنبال ایجاد تفرقه و آشوب در کشور هستند، گفت: نقطه قوت ما در جهان اسلام و خصوصا ایران اسلامی که توانسته ایم یکی پس از دیگری بحرانها را پشت سر بگذاریم «وحدت کلمه» و «داشتن بصیرت» است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: فوز عظیم شهادت به کسانی داده می شود که نزد پروردگار دارای قربی و مقامی بس عظیم دارند و به راستی گخ سردار شهید سلیمانی، شهادتش در راه اسلام عزیز رقم خورد.

ماموستا ملا قادر قادری تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن سرسخت داعش و اسرائیل غاصب بود که فرماندهی حکیمانه او در جبهه مقاومت مایه قوت قلب رزمندگان اسلام و تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

امام جمعه پاوه در پایان گفت: شهادت سپهبد شهید سلیمانی و تشییع با شکوه در عراق و ایران اسلامی موجب بیداری مسلمین شده و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha