پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره های آموزشی

حوزه/ ​معاون تعاون بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰۰۰ نفر در دوره های آموزش خانواده در مدارس شاهد استان قم حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، قاسم تقی پور معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، گفت: این آموزش ها در موضوعات فرزند پروری، مهارت زندگی، تربیت اسلامی، ترویج فرهنگ نماز و... تدوین و ارایه شده است.
وی عنوان کرد: شرکت کنندگان خانواده معظم شهدا و ایثارگران به همراه فرزندانشان در سه مقطع تحصیلی هستند که در این دوره ها شرکت می کنند و  هم اکنون این طرح در ۹۰ درصد مدارس شاهد برگزار شده است.

تقی پور اضافه کرد: با آغاز جنگ نرم و با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان و تلاش برای زدودن فرهنگ دینی و ترویج سبک زندگی غرب، ضروری است با ابزار موثر فرهنگی و آگاه سازی و اطلاع رسانی و ترویج سبک زندگی اسلامی خانواده ها نسبت به این تهاجمات فرهنگی واکسینه شوند.

وی افزود: برنامه های آموزشی متمرکز  در مدارس شاهد و بخشی نیز در مرکز مشاوره شاهد ارایه می گردد. در این دوره ها مشاوران مجرب و با سابقه در حوزه روانشناسی و جامعه شناسی حضور دارند؛ آموزشها با حضور والدین و دانش آموزان به صورت جداگانه و همزمان به همراه کارگاههای آموزشی در طول سال تحصیلی برگزار می شود.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha