شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اراکی

حوزه/ حجت الاسلام صابری اراکی در جمع مردم عزادار قزوین گفت: به زودی شادی دشمنان و آمریکای جنایتکار را به عزا تبدیل خواهیم کرد، چرا که انتقام سخت و دردناکی در انتظار جنایتکاران و مزدوران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت شهادت مظلومانه سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، وی عصر امروز مراسمی از سوی نماینده ولی فقیه در قزوین، استاندار و فرماندهی سپاه استان، در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که مردم ولایتمدار و شهید پرور قزوین تصاویر سردار سلیمانی را در دستان خود داشتند، حجت الاسلام ابوالفظل صابری اراکی این واقعه دردناک و حزن انگیز را  به محضر ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بیت شریف شهدای مقاومت و امنیت تبریک و تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: شهدا حیات آفرین هستند و جامعه را زنده می کنند و خودشان نزد خدای متعال روزی می خورند.

 حجت الاسلام صابری اراکی ادامه داد: سردار سلیمانی بارها در مجالس سخنرانی و یا در جمع دوستان تاکید می کرد آنچه امروز برای کشور بسیار با اهمیت است، پیروی از ولایت و صیانت از خون شهدا و دستاوردهایی که این عزیزان در دوران دفاع مقدس برای ملت ما به ارمغان آورده اند.

وی اضافه کرد: برجام برای ما اهمیت ندارد، بلکه برای ما مقاومت و سردار سلیمانی ها مقدس هستند.

مجلس شورای اسلامی جای امثال قاسم سلیمانی ها است

این استاد حوزه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دیگر نباید در مجلس شورای اسلامی واژه مذاکره با استکبار جهانی  و خونخواران تروریست مطرح شود؛ باید ملت ایران نمایندگانی همانند سردار قاسم سلیمانی را انتخاب و  وارد مجلس شورای اسلامی کنند.

انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

حجت الاسلام صابری اراکی در پایان بیان کرد: به زودی شادی دشمنان و آمریکای جنایتکار را به عزا تبدیل خواهیم کرد، چرا که انتقام سخت و دردناکی در انتظار جنایتکاران و مزدوران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha