سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ اعلام آمادگی هسته های جهاد مقاومت شهید سلیمانی

حوزه/ ۱۵۰ نفر از طلاب و دانشجویان کفن پوش انقلابی استان قم که به سمت بیت امام خمینی(ره) در تهران حرکت کرده اند خواستار اعزام به به قدس برای مقابله با دشمن صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هسته های جهاد مقاومت شهید سلیمانی با حضور ۱۵۰ نفر از طلاب و دانشجویان کفن پوش انقلابی استان قم روز سه شنبه  از دفتر امام خامنه ای در قم به سمت بیت امام خمینی(ره) در تهران حرکت کردند.

بر اساس این گزارش: اعزام به فرودگاه امام خمینی (ره) به منظور درخواست اعزام به قدس برای مقابله با دشمن صهیونیستی، شعار و رجزخوانی با ضرب رژه و قرائت بیانیه از جمله برنامه های این مراسم بود .  متن بیانیه کاروان منتقمون به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنین‏ (توبه: 14)

((با مشرکان پیکار کنید در این صورت خداوند آنان را به دست شما عذاب می کند و خوار و ذلیلشان می سازد و شما را بر آنان پیروز می گرداند و سینه(داغدار) گروهی از مومنان را شفاء می بخشد.))

ملت عزیز ایران و عدالتخواهان سراسر جهان!

بار دیگر شاهد جنایتی بزرگ توسط آمریکا علیه اسطوره مقاومت و جهاد بودیم. اسطوره‌ای که آوازه رشادت‌هایش تا آن سوی مرزها رسیده و خواب را از چشمان ائمه کفر ربوده بود. سرداری که مصداق کامل «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» بود. 

خروش مردم در شهرهای مختلف ایران و حتی اقصی نقاط عالم نشانه قدرشناسی و عشق عمیق آنان از فداکاری‌های این مرد بزرگ بود. این عشق برخاسته از گرایش فطری بشر به عدالت و مبارزه با ستم و استکبار طاغوت است و پرچم این مبارزه، از چهل سال پیش در ایران به اهتزاز درآمده است. 

اما پیام مهم دیگری که حضور گسترده مردم به همراه داشت و در پیام مقام معظم رهبری نیز از آن سخن گفته شده بود، لزوم «انتقام سخت» از عاملان و مسببان این جنایت هولناک بود. «انتقام سخت» خواسته غیورمردان ایران است اما با کمال تعجب شاهد بودیم که در این گیر و دار، برخی همچنان بر طبل مذاکره و سازش کوبیده و از خویشتنداری سخن می‌گویند! آیا اینان هنوز نفهمیده‌اند که وضعیت امروز کشور نتیجه خویشتنداری آنان در مقابل زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل است؟! آیا خویشتنداری ایران در موضوع هسته‌ای و تن دادن به توافق برجام، توانست زیاده‌خواهی آمریکا را متوقف کند؟! 

جبهه استکبار نشان داده است که هیچ گاه بر حق خود قانع نبوده و تا غارت همه ثروت، حیثیت و عزت کشور مقابل، دست از شیطنت و ستیزه‌جویی برنخواهد داشت. تجربه سال‌های اخیر در تعامل با غرب اگرچه هزینه زیادی به کشور تحمیل کرد اما این تجربه را به ملت غیور ایران داد که هرگز نمی‌توان با آمریکا و ایادی آمریکا مذاکره و سازش کرد. حامیان گفتمان مذاکره باید بدانند که این گفتمان در ادبیات سیاسی کشور مرده است و مردم دیگر فریب این شعارهای خوش رنگ و لعاب را نخواهند خورد. 

در پایان ما به عنوان دانشجویان،طلاب و اساتید انقلابی قم:

-  اعلام می‌کنیم که برای فداکاری در راه اسلام و عزت ایران اسلامی آماده‌ایم و گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستیم و خواهان انتقامی سخت از مسببان این جنایت هولناک می باشیم.

-  همچنین به عنوان جریان دانشجویی انقلابی، از دولت می‌خواهیم به جای پرداختن به حواشی و دادن وعده‌های دیگر، توضیح دهد چرا همچنان بر تداوم برجام اصرار می‌ورزند؟ مگر نگفتید  دیگر هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی برنامه هسته ای وجود ندارد،پس تداوم بازدید ها چه معنایی دارد؟ با توجه به بدعهدی طرف مقابل و تجربه تلخی که پیش روی شما هست چگونه رویتان می شود صحبت از بازگشت به تعهدات برجامی کنید؟

-  ما همچنین از اعضای محترم مجمع تشخیص مصحلت نظام می‌خواهیم که تسلیم فشارهای برخی جریان‌های خودباخته در کشور نشده و با قاطعیت، لوایح مرتبط با FATF را رد کنند و جهت گیری صریح خود نسبت به پیوستن به کنوانسیون های بین المللی و برنامه ی خود برای ادامه ی فعالیت هایشان در قبال این لوایح را بیان کنند.

و السَّلامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الهُدَی

خاطر نشان می شود: هسته های جهاد مقاومت شهید سلیمانی با حضور ۱۵۰ نفر از طلاب و دانشجویان کفن پوش انقلابی استان قم سه شنبه از دفتر امام خامنه ای در قم به سمت بیت امام خمینی(ره) حرکت کردند و پس از قرائت بیانیه به فرودگاه امام خمینی (ره) به منظور درخواست اعزام به قدس برای مقابله با دشمن صهیونیستی اعزارم شدند و همچنین  قرائت قطعنامه با شعار و رجزخوانی و ضرب رژه انجام شد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha