جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان مسلمان برای آتش نشان های استرالیایی آشپزی می کنند

حوزه/ جمعی از زنان مسلمان استرالیایی در حرکتی داوطلبانه خودشان را به مناطق حریق زده رسانده و به آتش نشان ها و داوطلبان مبارزه با حریق امدادرسانی و غذادهی کردند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stepfeed، درحالی که آتش سوزی جنگل های استرالیا به شکل فاجعه باری به وقوع پیوست، در زمان فاجعه ای که بشریت با آن روبرو بود، جمعی از زنان مسلمان استرالیایی در حرکتی داوطلبانه به آتش نشانان پیوسته و برای نشان دادن حمایت خودشان برای ۱۵۰ تن از آتش نشان ها و داوطلبانی که با حریق می جنگیدند آشپزی کردند.

این تنها کاری نبود که آنها انجام دادند. در آخر هفته زنان داوطلب عضو انجمن اسلامی استرالیا از نیوپورت در ویکتوریا برای آتش نشان های داوطلب در جانسون ویل غذا تهیه کنند. در عرض ۴۸ ساعت این زنان توانستند ۵ کامیون وسایل امدادرسانی را تامین کرده و ۱۵۰۰ دلار کمک مالی جمع آوری کنند. برای آتش نشانانی که به شکل خستگی ناپذیر سعی در مهار آتش سوزی ها در شرق گیپس لند را دارند؛ صبحانه تهیه کنند.

یکی از این داوطلبان به خبرنگاران گفت: بسیار لحظه احساسی بود وقتی چهره خسته و بی جان آن ها را می دیدیم که از خاموش کردن حریق باز می گشتند. آن ها حقیقتا خسته بودند.

گفتنی است میلیون ها هکتار از جنگل های استرالیا در اثر آتش سوزی های گسترده تخریب شده، آتش سوزی ها ده ها کشته به جای گذاشته و تعداد بی شماری دیگر نیز در اثر آتش سوزی های ویرانگر در ماه های اخیر خسارت های فراوانی دیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha