پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه معصومه (س) زاهدان

حوزه/ در پی شهادت سپبهد حاج قاسم سلیمانی، طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه معصومه سلام الله علیها زاهدان بیانیه ای منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، مشروح این بیانیه به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

(البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند (به حیات ابدی و) در نزد خدا متنعّم خواهند بود. آل عمران/۱۶۹)

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام و ذوالفقار ولایت، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، به دست شقی ترین اشقیا، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه ازادگان و آزادی خواهان دنیا سخت و سنگین است  .

این اقدام نه یک اقدام تروریستی بلکه یک اقدام جنگی توسط دشمن غدار است.

این شهید عزیز در چهار دهه، جهاد و مبارزه دائمی و خستگی ناپذیر از دوران هشت سال دفاع مقدس تا نابودی داعش و تروریست های تکفیری، خط گفتمانی و فرهنگی مکتب مقاومت و پایداری را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیای جمهوری اسلامی ایران، بسط و گسترش و تثبیت نمود.

ریخته شدن خون پاک حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار توسط موشک های شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود برخط سازش و مذاکره خفت بار بااین دشمن جنایتکار و تکلیف را برای همگان روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها در مسیر مقاومت و پایداری می گذرد.

دشمنان در راس آنها امریکای جنایتکار بداند با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبه رو خواهند شد.

ما طلاب حوزه های علمیه خواهران، پیروی از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله خواهان انتقام سخت ازاین جنایتکاران هستیم.

در پایان خطاب به رهبر فرزانه انقلاب می گوییم

اقاجان ما سربازان ولایت در تجدید بیعت مجدد، باشما پیمان میبندیم خط جهاد و مقاومت را باانگیزه مضاعف ادامه خواهیم داد و با عمل به رهنمودهای حضرت عالی آن شاالله به‌زودی زمینه های ایجاد تمدن اسلامی را رقم خواهیم زد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha