پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه قیر

حوزه/ امام جمعه قیر ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا، گفت: انتقام موشکی نخستین گامی بود که ایران برداشت و ان شاء الله سیلی های بعدی سخت تر خواهد بود.

حجت الاسلام عنایت الله اکبری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا اظهار داشت: خواسته ملت و رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت این بود که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

وی در ادامه اضافه کرد: زده شدن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در عراق نشان از اقتدار، توانمندی و برتری جمهوری اسلامی در برابر آمریکا دارد.

امام جمعه قیر  با اشاره به ویژگی های پایگاه نظامی آمریکا که از سوی ایران مورد حمله قرار گرفت، اظهار کرد: عین‌الاسد در ۱۶۰ کیلومتری بغداد قرار دارد، این پایگاه در اواخر دهه ۱۹۷۰ و اوایل ۱۹۸۰ میلادی ساخته شده و بزرگترین پایگاه مورد استفاده آمریکایی‌ها در عراق است.

حجت الاسلام اکبری افزود: عین‌الاسد همان پایگاهی است که ترامپ چندی پیش و در جریان حضور سرزده در عراق مخفیانه به این پایگاه رفت و در جمع نظامیان این  کشور سخنرانی کرد.

وی همچنین ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا، بیان کرد: انتقام موشکی نخستین گامی بود که ایران برداشت و آنچه که خواسته ملت بود انجام شد، ان شاء الله که سیلی های بعدی سخت تر خواهد بود، این مسیر ادامه دارد و قطعا برنامه های بعدی در پیش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha